به گزارش ایرنا حجت اله عبدالملکی، شامگاه یکشنبه در جمع اعضای ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آبادان افزود:جمنا تاکنون در خصوص انصراف یکی از نامزدهای این جبهه به نفع نامزد دیگر به جمع بندی نهایی نرسیده است.
یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره تلویزیونی جمعه هشتم اردیبهشت به رقیب خود خرده گرفت که امکان دارد به نفع همفکر خود کنار بروی.
عبدالملکی سخن از آنچه دولت چهار درصدی نامید بر زبان آورد و ادعا کرد: سیاست های دولت یازدهم اشرافی است.
وی بدون توضیح بیشتر، ادعای خود را پی گرفت و افزود: دولت یازدهم در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت نکرد و بیشتر تلاش داشت تا اشرافی گری را از طریق رانت به چهار درصد برخی افراد خاص ، اهداف اقتصادی خود را پیش ببرد.
وی معاهده بین المللی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را یکی از اهداف دولت برای بازکردن پای شرکت های غربی و استفاده نکردن از توان داخل برای برطرف کردن مشکلات دانست.
به زعم این عضو جمنا ، اقتصاد کشور همانند قطاری است که موتور آن از کار افتاده است و باید با تعمیر آن کشور را از وضعیت موجود نجات داد.
عبدالملکی مقابله با بانک ها را توصیه کرد و گفت: بانک ها در کشور به عاملی برای رانت تبدیل شدند و دولت سیاستی برای مقابله با آنها ندارد.
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: کشور به رئیس جمهوری مقتدری نیاز دارد تا بتواند از فساد اداری و حقوق های نجومی جلوگیری کند.
3015/6125 / 1876
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.