رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: صبر کارگران آبادانی نشان از عرق آنها برای پیشرفت و عمران این شهر است و همین موضوع سبب توجه بیشتر مسئولان به این قشر زحمتکش برای رفع کامل مشکلاتشان می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، خلیل جنامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در آبادان ضمن تبریک هفته کارگر اظهار کرد: کارگران زحمتکش آبادان به علت تلاش شبانه روزی، نقش مهمی را در امر توسعه و عمران شهری این شهر ایفا می کنند که باید مشکلات آنها به صورت ویژه ای مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی بخش زیادی از پیشرفت و ترقی عمرانی آبادان را مرهون زحمات کارگران این شهر دانست و ادامه داد: کارگران آبادان با دستان توانمند و زحمتکش خود خدمت شایسته ای به آبادان ارائه می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان توجه به جایگاه کارگران در این شهر را مهم برشمرد و بیان کرد: در چند سال گذشته که در سنگرهای مختلف خدمتگزاری حضور داشته ام، خوشبختانه تا این لحظه ارتباط بسیاری با کارگران داشته ام و در حال حاضر نیز که ریاست شورا را عهده دار هستم کارگران زیادی به ویژه از شهرداری و سازمان های زیرمجموعه آن برای رفع مشکلاتشان به من مراجعه می کنند.

جنامی تاخیر در پرداخت حقوق برخی از کارگران و همچنین نبود امنیت شغلی را از عمده مشکلات کارگران در آبادان اعلام کرد و افزود: صبر کارگران آبادانی نشان از عرق آنها برای پیشرفت و عمران این شهر است و همین موضوع سبب توجه بیشتر مسئولان به این قشر زحمتکش برای رفع کامل مشکلاتشان می شود.

وی با اشاره به خانواده های کارگران آبادانی عنوان کرد: باید تشکر ویژه ای هم از خانواده های کارگران عزیز کنم که با سعه صدر، از این قشر زحمتکش و همیشه در صحنه جامعه حمایت می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.