به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند یکشنبه شب در جشن اعیاد شعبانیه در بیت الزهرا(س) افزود:مردم با حضور پرشور در انتخابات درس انقلابی بودن را به دشمن نشان می دهند.
وی با اشاره به سیاست های آمریکا و دشمنی دیرینه آن با ایران اسلامی افزود:ترامپ شخصیتی بی ثبات و دیوانه است که سیاست های غلطی را علیه ایران اسلامی در پیش گرفته است ،ترامپ و مشاورانش بدانند زبان تهدید و ترور در مقابل این ملت هرگز جواب نخواهد داد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:ملت ایران اسلامی در دوران مختلف از جمله دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به خوبی اراده ،اعتقاد و توان خود را در شرایط سخت به اثبات رسانده است.
حسنوند گفت:ملت ما با ولایتمداری و اراده پولادین همواره پیروز میادین سخت است و در برابر زیاده خواهی دشمنان با رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره بهترین راه ممکن را در پیش می گیرد.
وی با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح در انتخابات پیش رو گفت:انتخاب باید آگاهانه باشد تا افراد شایسته،متعهد،متخصص و توانمند در عرصه خدمتگزاری توفیق خدمت پیدا کنند.
نماینده مردم اندیمشک با اشاره به اهمیت انتخاب اعضای کارآمد برای شورای اسلامی شهر افزود:اگر هفت فرد توانمند و شایسته به شورای اسلامی شهر اندیمشک راه یابد شهر ساخته خواهد شد ضمن اینکه رای بد هزینه دارد و رای درست ، اجرای پروژه و آبادانی را به دنبال خواهد داشت.
وی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی خواست از تخریب ، تهمت و توهین به یکدیگر پرهیز کرده و در فضایی سالم موجب ایجاد شور انتخاباتی شوند.
وی گفت:برگ برنده ملت ایران اسلامی تمسک و توسل به اهل بیت (ع) است و این اعتقاد راسخ به ارزش های دینی و الهی همواره موجب سربلندی ملت ما در تمام عرصه ها خواهد شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.