ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه شب با حضور امام جمعه و نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد امام یکشنبه شب در آئین گشایش ستاد انتخاباتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در میدان هفت تیر در هسته مرکزی شهر شوش افزود: ما دنبال اصلاح جامعه هستیم ؛ بازگشت عزت به جوانان هستیم و دنبال کرامت تخریب شده هستیم تا دوباره به جامعه باز گردد.
وی گفت:در ابعاد سیاسی و اقتصادی ما نباید محتاج مستکبران باشیم بلکه آنها به ما احتیاج دارند و حرف و منطق ما این است که ما عزت می خواهیم و دنبال رقابت سیاسی نیستیم.
امام جمعه شوش اظهارکرد: در انتخابات پیش رو باید دنبال فردی باشیم که آرمانش عزت جامعه ، فرهیختگان ، تحصیلکرده ها و جوانان باشد لذا فرد اصلح را معرفی می کنیم و برای وی نیز تبلیغ می کنیم اما انتخاب با مردم است.
حجت الاسلام امام گفت: نباید به هیچیک از نامزدها بی احترامی کرد چرا که ما پیگیر بازگشت عزت و کرامت جامعه ، فرهنگیان ، مردان و زنان هستیم.
وی با بیان اینکه بی احترامی به سایر نامزدها در سیاست ما نیست افزود: در این ستاد ( ستاد حجت الاسلام رئیسی ) در شوش برای طیف ها و جریان های مختلف باز است وهر شخصی باهر طرز تفکری می تواند وارد این ستاد شود.
وی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم انقلاب زیر سیطره دشمن برود چرا که ماهیت انقلاب اسلامی این است که زیر بار غرب و شرق نرویم اظهار کرد: حجت الاسلام رئیسی فردی بسیار روشن است و امیدواریم با انتخاب ایشان مشکلاتی که به معضل تبدیل شده اند مانند اقتصاد ، مسکن ، اشتغال و سایر معضلات اجتماعی اصلاح شوند.
به گزارش ایرنا نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت:اگربه جوانان ، عزت و اقتدار خودمان ایمان داشته باشیم به یقین راه خودمان را بهتر مشخص می کنیم.
سید راضی نوری افزود: نظام و انقلاب ما امانت است و این امانت را باید بدانیم به چه کسی بسپاریم و انتظار داریم همه مردم با دقت فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: باید شناسنامه کاری داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را رصد کنیم چرا که با رصد دقیق عملکرد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی می توان بر اساس شاخص های عزت ، مصلحت ، حمکت و تدبیر فرد را انتخاب کرد.
وی گفت:دولت های مختلفی آمدند و دولت های گذشته و دولت تدبیر و امید زحمت های بسیاری کشیدند و نباید منکر خدمات دولت ها بود.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: در انتخابات پیش رو آنچه که مهم است این است که کسی را انتخاب کنیم که انقلابی باشد و طراوت تازه ای در جامعه ایجاد کند؛ به جوانان ما اعتقاد و اعتماد داشته باشد و به آنها میدان دهد؛ شرکت های دانش بنیان ، دانشگاه وصنعت را بیشتر به هم پیوند دهد.
نوری گفت: اگر درصد خلوص را در دولت های مختلف رصد کنیم می توانیم انتخاب صحیح داشته باشیم چرا که باید فردی را انتخاب کنیم که ذوب ولایت است و می تواند آینده کشور و نظام را به درستی در جهان ترسیم کند؛ ترس نداشته باشد؛ البته باید توجه کرد دنبال این نیستیم که تعامل با جهان را نادیده بگیریم.
وی اظهارکرد: ما باید دنبال فرد اصلح باشیم و اگر معتقدیم این حکومت را باید بدست صاحب اصلی آن بسپاریم باید زمینه را فراهم کنیم و لازمه آن تحقق اقتصاد مقاومتی،اعتماد به نفس، شناسایی ظرفیت ها، برنامه ریزی خوب و با نشاط برای مردم و جوانان است.
وی گفت: از همه جریان های اصولگرا و اصلاح طلب می خواهیم از نظام و انقلاب حمایت کنند؛ همه نامزدها صالحند اما باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.
7280/6068 /6037
خبرنگار: مجتبی پناهی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.