به گزارش خبرنگار ایرنا در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول در سال 96 در روز یکشنبه ، اعضای این شورا بر ساماندهی ایستگاه های کرایه دوچرخه که اخیرا از سوی شهرداری و شورای اسلامی دزفول در چند نقطه این شهر برپا شده اند تاکید کردند.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول در این نشست با بیان اینکه این شورا با دوچرخه سواری بانوان مخالف نیست گفت:آنچه که مورد اعتراض شهروندان قرار گرفته کرایه دوچرخه به بانوان و دوچرخه سواری تعدادی بانوی بدحجاب در سطح معابر عمومی می باشد که زیبنده شهر دزفول نیست.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود:طرح برپایی ایستگاه های دوچرخه در سطح شهر دزفول بدون مطالعه لازم و بدون پیوست فرهنگی اجرا شد و اینک مورد اعتراض مردم قرار گرفته است.
وی با اشاره به مصوبه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول در این خصوص اظهار کرد:دستگاه های اجرایی ملزم به اجرای مصوبه این ستاد در رابطه با ایستگاه های دوچرخه می باشند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول همچنین ساماندهی بنرهای تبلیغاتی در سطح این شهر را خواستار شد و گفت: متاسفانه بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر دزفول متولی ندارند که این امر باید مورد توجه قرار گیرد .
حجت الاسلام قاضی در خاتمه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نسبت به اکران عمومی فیلم سینمایی ' ماجرای نیمروز ' در مجتمع فرهنگی سینمایی این شهر در اسرع وقت اقدام کند.

** چهارم خرداد ، روز دزفول یک رویداد مهم و ملی است
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست بر بزرگداشت چهارم خرداد ، روز مقاومت و پایداری ، روز دزفول تاکید کرد و گفت:از تمام ظرفیت های ملی ، استانی و شهرستان برای بزرگداشت این روز استفاده خواهد شد.
حبیب اله آصفی افزود: چهارم خرداد یک رویداد مهم ملی است که نماد ایستادگی و مقاومت مردم ایران با اقوام مختلف در هشت سال دفاع مقدس است.
‌دبیر ستاد چهارم خرداد نیز خواستار تشکیل کمیته های بزرگداشت این روز ملی شد و از دستگاه های اجرایی خواست برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت را به ستاد چهارم خرداد ارائه کنند.
بهزاد جولایی با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته پشتیبانی این ستاد در راستای تامین اعتبار لازم برای بزرگداشت این روز ملی افزود:به مناسبت چهارم خرداد روز دزفول ویژه برنامه های مختلفی در سطح ملی ، استانی و شهر دزفول در نظر گرفته شده است.
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول همچنین خواستار تعجیل شهرداری دزفول برای احداث نمای یادمان شهدای گمنام این شهر در مجاورت مرکز فرهنگی دفاع مقدس شد.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.