شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان با صدور بیانیه ای، به رد صلاحیت های گسترده کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در این استان، اعتراض نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با عرض سلام و تبریک اعیاد شعبانیه به محضر ملت بزرگ ایران، به‌خصوص هم استانی‌های عزیز، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان در راستای صیانت از دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران و دفاع از حقوق قانونی شهروندان جهت شرکت در انتخاباتی پرشور، مراتب اعتراض خود به رد صلاحیت‌های گسترده کاندیداهای اصلاح‌طلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خوزستان به‌خصوص شهر اهواز را اعلام می‌دارد.

بر کسی پوشیده نیست که هرگاه ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه حضور یافته است، برگ زرینی بر افتخارات این مملکت اضافه گردیده و یأس و ناامیدی بر اردوگاه بدخواهان این نظام سایه افکنده است.

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان، ضمن اظهار تأسف و نگرانی شدید از رد صلاحیت‌های گسترده و شگفت‌انگیز کاندیداهای انتخابات پیشِ رو، این اتفاق ناگوار را تضییع حق مردم و فرزندان شایسته استان خوزستان دانسته و از عقلای دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهد با استفاده از ظرفیت قانونی برای احقاق حقوق ضایع‌شده کاندیداهای رد صلاحیت شده بخصوص از طیف اصلاحات، گام پیش نهاده و زمینه‌ی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ را فراهم نمایند.

 

شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خوزستان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.