به گزارش ایرنا هماد سامری عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: بازی حساسیت زیادی نداشت ولی تیم داوری با اشتباهاتش بازی را به حاشیه کشاند.
وی اظهار داشت:اگر این دیدار بین دو تیم مدعی برگزار می شد با این نوع داوری امکان هر اتفاقی بود زیرا داور اشتباهات زیادی مرتکب شد.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت:ما در خانه خود بازی می کردیم ولی داور فقط به بازیکنان ما تذکر می داد.
سامری با ابراز رضایت از بازیکنان تیمش در این دیدار افزود:بازیکنان ما امروز نسبت به بازی روز گذشته عملکرد بهتری داشتند و از موقعیت ها بهتر استفاده کردند.
وی گفت:البته در کاشان بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت هر چند که شانس پیروزی زیادی داریم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان نیز در خصوص این دیدار گفت:همانگونه که پیش بینی می کردیم بازی سختی داشتیم ولی پالایش نفت شایسته پیروزی بود.
مجید صالحی افزود:امروز تنها هفت بازیکن برای این دیدار داشتیم در صورتی که تیم پالایش نفت روی نیمکت هم بازیکن ملی پوش و خارجی داشت.
وی اظهار داشت:از بازیکنانم در بازی امروز کاملا راضی هستم زیرا برابر تیمی نمایش خوبی اراده کردند که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می رود.
صالحی تصریح کرد:در دو بازی برگشت برابر پالایش نفت برای پیروزی به میدان می رویم و امیدواریم در یکی از این دیدارها به پیروزی برسیم.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز در دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر موفق شد میهمانش شهرداری کاشان را با نتیجه 78 بر 64 شکست دهد.
7104/6068**خبرنگار:مسعود گادار**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.