به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملت و نماد مردم سالاری دینی است.
وی با اشاره به این که نباید از حضور باشکوه و حداکثری مردم در صحنه انتخابات غلفت شود، گفت:همه ما باید آحاد مختلف جامعه را برای حضور در حماسه سرنوشت ساز انتخابات فرا بخوانیم.
امام اظهار داشت: همه ما در انتخاب های خود اعم از ریاست جمهوری و شوراها باید در پیشگاه خداوند متعال جواب دهیم و در انتخاب های خود باید بین خود و خداوند حجت داشته باشیم.
امام جمعه شوش در ادامه با تبریک روز کارگر گفت: کارگران ستون تولید کشوراند و مهمترین خواسته رهبری و مردم از تولید کنندگان ، تولید کالای با کیفیت عالی است که لازمه تحقق آن حمایت از تولید داخلی است تا واردات کالا مدیریت بهینه شود و مبارزه جدی با کالای قاچاق صورت گیرد و در کنار آن ترویج مصرف تولید داخل با کار فرهنگی روز به روز ارتقاء یابد.
حجت الاسلام امام گفت:تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به شعارهای زیبا نیست بلکه باید اقدام عملی و کارگشا انجام شود و در این راستا باید معیشت مردم به صورت جدی مورد نظر باشد.
وی در بخشی از سخنانش با تبریک حلول ماه شعبان، ماه شعبان را دروازه رمضان خواند و یاد آوری کرد:این ماه مزین و متبرک به نام نبی مکرم اسلام(ص) است و ماه مغفرت و توبه و تقرب به درگاه الهی است.
امام جمعه شوش همچنین با تبریک هفته معلم وشهادت استاد مطهری گفت:معلمان الگوی تربیتی دانش آموزان هستند و مهمترین عامل توسعه اجتماعی سرمایه گذاری عظیم دراز مدت در آموزش و پرورش است.
حجت الاسلام امام با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)وحضرت سجاد(ع) گفت:پاسداران با تاسی به شجاعت ، مردانگی و استواری ایمان ، مردانگی و استواری و ایمان فضائل اخلاقی امام حسین (ع) او را الگوی خود قرار داده اند و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
امام جمعه شوش همچنین حادثه تلخ تروریستی شرق کشور و شهادت تعدادی ازنیروهای مرزبانی در شهر میرجاوه زاهدان را تسلیت گفت.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.