به گزارش خبرنگار ایرنا سردار حسن شاهوارپور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: این عامل در توانمند سازی روز به روز سپاه نقش مهمی داشته و در نتیجه سپاه امروز به عنوان سد محکم در مقابل زیاده خواهان استکبار جهانی ایستاده است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز خودش را از آنچه که ولی فقیه برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی ترسیم کرده مستقل ندانسته است.
سردار شاهوارپور ادامه داد: از دیگر عوامل موثر در توانمندی این نهاد، جوانی و با نشاط بودن است چون همیشه در مقابل سختی ها با نشاط بوده و در وضعیت تهاجمی در مقابل اقدامات داخلی و خارجی دشمنان ایستاده است.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: بنابر این سپاه همیشه در چشم دشمنان مانند یک خار سخت و کور کننده بوده است.
وی شهادت طلبی و ایثارگری را از دیگر عوامل موفقیت سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه در سختی ها تبلور پیدا کرد و همیشه دلاورانه در مقابل دشمنان ایستاده و با اقتدار انقلابی، اقدامات دشمنان را برای ترور مهره های اصلی انقلاب ناکام گذاشت.
سردار شاهوارپور بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ایثارگری و مجاهدت که برخاسته از تفکر عاشورایی بود نظام را بیمه کرد.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: این نهاد افتخار دارد در طول دوران دفاع مقدس، از آغاز حمله دشمن در کنار مردم مقابل دشمن ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: مردم یاری و کمک به پیشرفت نظام اسلامی از دیگر اولویت های این نهاد است و دشمنان سال هاست از حمله به جمهوری اسلامی و اهداف خود نا امید شده اند و از حوزه سخت به حوزه نرم متوسل شده اند.
3004/6068
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.