به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری مظهری از مردم سالاری دینی است و در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به حضور حداکثری و کامل مردم اشاره شده و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، وقتی حضور مردم باشد، دشمنان مایوس می شوند.
وی افزود: انتخاب اصلح باید در انتخابات مورد نظر قرار گیرد و رئیس جمهوری منتخب باید انقلابی باشد تا آرمان های انقلاب را فراموش نکند.
حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: انقلابی بودن به معنی خدمت بدون منت به مردم، استکبار ستیزی، جرات و اقتدار داشتن در برابر دشمنان، فداکاری و نظر به بیت المال نداشتن است.
خطیب جمعه اهواز گفت:رئیس جمهوری باید در مسائل مالی با انصاف باشد، شیفته خدمت به مردم باشد، فرهنگ و اعتقادش بر توجه به افراد محروم و آسیب پذیر باشد و خود را خادم محرومان بداند و عدالت را در عمل پیاده کند.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد:نباید از مقدسات برای انتخابات هزینه کرد بلکه تنها باید شاخص های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر گرفت.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: باید افراد امانتدار، متعهد و متخصص را انتخاب کنیم و کار شورا نباید معرفی افراد برای استخدام و سفارش باشد.
وی ادامه داد: با وجود اعتبارات خوب برای استان اما انحرافات مالی باعث شده از این مبالغ به خوبی استفاده نشود.
حجت الاسلام حسن زاده با گرامیداشت روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، مبارزه با ضد انقلاب و در دوران دفاع مقدس و در بازسازی کشور بعد از جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کرده است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز نیز بخش مهمی از عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون این نهاد است و سپاه پاسداران ماموریت های بزرگی در خصوص توسعه و بازسازی بر عهده دارد که از آن جمله می توان به توافقنامه بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و وزارت نیرو اشاره کرد.
وی اضافه کرد: آرزوی رژیم صهیونیستی این است که اسم سپاه را در لیست گروههای تروریستی ثبت کند.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ فرهنگی و نرم نقش مهمی دارد و کشور مدیون این نهاد است.
خطیب جمعه اهواز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه نظام است و متعق به جناح خاصی نیست و کشور و نظام اسلامی را حفظ کرده و امروز در برابر دنیای استکبار در عراق و سوریه و یمن ایستاده است.
وی با گرامیداشت 11 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ادامه داد: نقش کارگران در انقلاب اسلامی و در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که یکی از ارکان مهم آن مصرف کالاهای داخلی و ارتقای کیفیت آنها است بسیار اهمیت دارد و امنیت شغلی برای این قشر باید فراهم باشد.
حجت الاسلام حسن زاده 12 اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت استاد مطهری را گرامی داشت و گفت: شهید مطهری شخصیتی استثنایی و از نظر استفاده از معارف اسلامی بی نظیر بود.
امام جمعه موقت اهواز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: جشن ها در ماه شعبان باید با محتوا و به منظور آشنایی با معارف اسلامی و رسول خدا(ص) باشد و نباید از موسیقی نامناسب استفاده کرد.
وی در خاتمه شهادت 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را به خانواده آنان تسلیت گفت.
3004/6068
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.