علیرضا قاسمی نژادروز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ستادپیگیری جرائم انتخاباتی در شهر رامهرمز و بخش های تابعه تشکیل شده و فعالیت های کاندیداها را در سطح شهر و روستا زیر ذره بین قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی تبلیغات کاندیداها از وظایف این ستاد است افزود:کلیه کاندیداها باید تحت نظر شهرداری و در محل های مشخص شده تبلیغات خود را انجام دهند.
دبیر ستاد پیگیری تخلفات انتخاباتی در شهرستان رامهرمز ادامه داد:ساماندهی مکان استقرار ستادها باعث صرفه جویی در هزینه کاندیداها و جلوگیری از بی نظمی در سطح شهر می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز گفت: استفاده از امکانات دولتی و عمومی برای انتخابات جرم است و هیچ یک از افراد حقیقی و حقوقی حق ندارند به نفع یا علیه شخصی از امکانات دولتی استفاده کنند.
وی افزود: رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی جرائم و تخلفات انتخاباتی دارند و دستگاه قضایی با جرائم و تخلفات انتخاباتی مخصوصا دلالان انتخاباتی بشدت برخورد می کند.
دبیر ستاد پیگیری تخلفات انتخاباتی در شهرستان رامهرمزدر پایان گفت: تاکنون 9 نفر به دلیل تبلیغات زود هنگام به ستادپیگیری تخلفات انتخاباتی احضار و به آنان اخطار لازم داده شده ست.
97 داوطلب در شورای شهر رامهرمز ثبت نام کردند که 57نفر تایید صلاحیت،35نفر رد صلاحیت و پنج نفر دیگر انصراف دادند.
7159/6064
خبرنگار: ایمان صادقی حسنوند** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.