به گزارش ایرنا ستاد انتخاباتی دانشجویان و جوانان دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان برای حضور در انتخابات پیش رودر 29 اردیبهشت در اهواز افتتاح شد.
دکتر حمیدکهرام رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد:امیدواریم با شور و حالی که در بین جوانان استان مشاهده می شود، شاهد انتخابات خوب و پرشوری باشیم.
وی افزود: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته دستاوردهای خوبی را در بخش های اقتصادی، کشاورزی و نفت و به ویژه سیاست خارجی برای کشورمان داشته اما با این وجود برخی از انتظارات مردم و جوانان هنوز به صورت کامل برآورده نشده است.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید اگرچه در بخش های مختلف دستاوردهای خوبی داشت اما در خصوص آزادی درحوزه های خاص و حقوق شهروندی هنوز نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند و ما باید تلاش کنیم این دولت چهار سال دیگر به فعالیت خود ادامه دهد تا در این خصوص نیز بتواند اقدامات موثری داشته باشد.
کهرام گفت: بدون شک دکتر روحانی در انتخابات ریاست جهوری نفر اول خواهد بود اما به دنبال آن هستیم که دکتر روحانی با کسب بیش از 70 درصدی آرا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.
وی ادامه داد: اکنون باتوجه به شرایط حساس انتخابات از تمام دانشجویان و جوانان استان انتظارداریم در این مدت تمام تلاش خود را به کار گیرند و با تشریح دستاوردهای دولت زمینه مشارکت بیشتر مردم وادامه حمایت آنها از دولت را فراهم کنند.
وی بیان کرد: باید از فضای موجود انتخاباتی نهایت استفاده را ببریم و با تشکیل کمیته‌ هایی در روستاهای محروم استان انگیزه های لازم را در این قشر از جامعه ایجاد وحداکثر آرای انتخابات را برای دکتر روحانی کسب کنیم.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.