احمد قهرمانی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ، تبلیغات پیش از موعد را مهمترین تخلف نامزدهای انتخابات شورای شهر دزفول عنوان کرد و افزود: موارد تخلف در شعبه رسیدگی به تخلفات انتخابات دزفول در دستگاه قضایی در دست رسیدگی است.
وی با اشاره به اینکه تبلیغ پیش از موعد جرم است و پیگرد قانونی به دنبال دارد افزود:
کلیه تخلفات مربوط به نامزدهای شورای شهر دزفول بوده و تاکنون گزارشی از تخلف نامزدهای شورای اسلامی روستاهای دزفول گزارش نشده است .
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد:نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که می خواهند نماینده مردم شوند باید قانون مدار باشند و طبق قانون عمل کنند زیرا اولین فردی که در این خصوص ضرر می کند خودشان هستند که با قانون شکنی و تخطی از قانون قصد دارند آرای مردم را به سوی خود جلب کنند.

**تخلفات انتخاباتی قابل پیگیری است
قهرمانی ضمن تاکید بر رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخابات با بیان اینکه اهرم های نظارتی در دزفول فعال هستند و تخلفات انتخاباتی در دست پیگیری است افزود: چنانچه نامزدی مرتکب تخلف انتخاباتی شود حتی اگر از سوی مردم انتخاب شود دستگاه قضایی می تواند طبق قانون انتخابات با پیگیری و رسیدگی به تخلفات مانع ورود وی به شورا شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.