رئیس جبهه‌ی تدبیر و توسعه‌خوزستان، اهم برنامه‌های انتخاباتی این جبهه در حمایت از کاندیداتوری حسن روحانی را در این استان تشریح نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علیرضا نادری یکتا در خصوص فعالیت‌های حامیان روحانی در جبهه‌ی تدبیر و توسعه در این استان، بیان داشت: جبهه‌ی تدبیر و توسعه ایران اسلامی فعالیت‌های انتخاباتی خود در حمایت از حجت‌الاسلام حسن روحانی را به‌طور جدی در سطح  کشور آغاز کرده است و در قالب ستاد اصلی انتخاباتی وی، اقدام به تشکیل ستادهای استانی نموده که هم‌اکنون فعالیت همه آن‌ها آغاز گردیده است.

وی در خصوص رویکرد کلی جبهه در خصوص حمایت از حسن روحانی، افزود: روحانی با شعارهایی پا به میدان گذاشت و به آن‌ها اهتمام ورزید که هر انسان متفکر و هوشمندی را به سعی و تلاش در تحقق آن‌ها وا می‌دارد. به‌طور مثال، اعتدال، آیا کسی هست که ادعا کند با افراط‌وتفریط می‌تواند در اداره دولت و یا حکومت، بهترین نتیجه را بگیرد؟ حالا آیا مخالفان می‌توانند بدون تدبیر و اعتدال، امید را در دل مردم بپروراند؟ البته که پاسخ، نه خواهد بود.

به نظر این‌جانب، یکی از بهترین کارهای این دولت، احیای اخلاق در سطح کلان جامعه و گفتمان می‌باشد. هرچند این‌ها از بدیهی‌های حکومت‌داری است که متأسفانه همین امور بدیهی در سال‌های نه‌چندان دور زیر پا گذارده شده بودند. از همین حالا از مردم عزیز استانم می‌خواهم که در انتخابات پیش رو با حمایت از دکتر روحانی حجت را تمام کنند.

رئیس جبهه‌ی تدبیر و توسعه‌ی خوزستان در خصوص انتخاب حمید کهرام به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در این استان، بیان داشت: خوشبختانه یکی از چهره‌های اثرگذار در دولت که اتفاقاً دارای سابقه بسیار خوب در جریان تفکر اصلاحات می‌باشد، دکتر حمید کهرام است. که جا دارد از همین‌جا انتصاب وی را تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی موفقیت نمایم.

ازآنجایی‌که همه ما هدفی جز پیروزی و موفقیت دکتر روحانی در انتخابات پیش رو نداریم، قطعاً تمامی جریان‌ها و ستادهای جبهه تدبیر هم سو با جریانات حامی دولت روحانی حرکت خواهند کرد.

نادری یکتا در مورد ائتلاف با جریان‌های دیگر در خوزستان بیان کرد: مشغول مذاکره با جریان‌ها و تشکل‌های گوناگون حامی دولت در خوزستان هستیم که به‌زودی خروجی این مذاکرات رسماً و از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد. و در خصوص کمیته‌ها و ستادهای شهرستانی، تصمیمات لازم گرفته شده است و با فعالین مختلف به جمع‌بندی‌هایی رسیده‌ایم  و ان‌شاءالله در چند روز آینده لیست همه آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی در پایان ابراز نمود: از تمام مردم خوزستان تقاضا دارم که با حضور پرشور خود، قدرت واقعی ایران اسلامی را به تمام جهانیان اثبات کرده و با انتخاب دکتر روحانی وی را در راه پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان یاری نمایند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.