به گزارش ایرنا افشین حیدری روز دوشنبه در اولین شورای اداری ورزش استان با حضور جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها اظهار کرد: اگرچه مشکلات و کمبودها در ورزش استان زیاد است اما با این وجود تلاش داریم فصل جدیدی را در ورزش استان آغاز کنیم.
وی افزود: بخش عمده ای از مشکلات ورزش استان در حوزه هیات ها ونحوه برقراری ارتباط آن ها و سایر مسائل پیرامون آن است که با برنامه ریزی دقیق همه این مشکلات برطرف می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: یک جامعه جوان و ورزشکار در انتظار فعالیت و حرکت های ما بوده و روسای هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نبض جامعه هستیم و اگر در خصوص ورزش به خوبی سیاست گذاری صورت نگیرد، نبض شهرستان دچار آسیب می شود.
وی بیان کرد: کار ما همانند اورژانس است که اگر به وظایف خود به خوبی عمل نکنیم ، فاجعه انسانی رخ می دهد و شاید برخی استعدادها و نخبه های ورزش را از دست بدهیم.
حیدری تصریح کرد: روسای ادارات شهرستان ها تنها از مشکلات و نداری ها حرف نزنند چرا که از نزدیک مشکلات شهرستان ها را بررسی کرده ایم و برخی مشکلات به دلیل عدم استفاده از خلاقیت است.
وی ادامه داد: خوزستان دارای ظرفیت های بالایی است اما نحوه استفاده از این ظرفیت ها نیازمند مدیریت و برنامه ریزی صحیح است.
وی افزود: در حال حاضر 271 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر 211 میلیارد تومان نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که نباید در برابر جامعه تکالیف خود را فراموش کنیم گفت: روسایی که توانایی اداره هیات و ادارات شهرستان ها را ندارند در صورتی که به هر شخصی متصل باشند بازهم کنار گذاشته می شوند چرا که ورزش به صورت جزیره ای به جایی نمی رسد.
وی ادامه داد: شان و جایگاه ورزش بانوان نیز یکی از مواردی است که در ورزش استان به صورت جدی به دنبال آن هستیم و نیاز است که در برنامه های خود، جایگاه ورزش بانوان و فضای ورزشی آن ها مشخص شود.
نخستین جلسه شورای اداری ورزش خوزستان با حضور جمعی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد و در آن رئسای ادارات هر یک مسائل و مشکلات حوزه های شهرستان خود را بازگو کردند.
رسیدگی به اماکن ورزش شهرستان ها، رفع مشکلات مالی، تجهیز سالن ها، ساماندهی هیات ها، توجه به ورزش قهرمانی، تشکیل کارگروه های تخصصی برای توسعه ورزش و تمهیدات لازم برای ورود بخش خصوصی از جمله مسائلی بود که از سوی رئسای ادارات شهرستان ها مطرح و قرار شد مدیر کل ورزش استان به صورت اختصاصی به تک تک این مسادل و راهکارها در جلسات اختصاصی بپردازد.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.