رضا نجاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا جمعیت این شهرستان را بیش از 200 هزار نفر عنوان کرد و افزود:تمهیدات لازم برای فراهم کردن زمینه حضور پر شور مردم شوش و بخش های مرکزی ،فتح المبین و شاوور این شهرستان در انتخابات پیش رو پیش بینی شده است.
وی تعداد شعب اخذ رای پیش بینی شده برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان را 231 شعبه اخذ رای عنوان کرد.
فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش تعداد دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه را بیش از 6 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این افراد شامل نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، نیروهای امنیتی و انتظامی، تدارکات و پشتیبانی، اعضای ستاد ، نظارت و بازرسی می باشند که وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان شوش را بر عهده دارند.
وی با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری و امانت‌داری در برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت شهرستان شوش برای ایجاد بستر لازم و مطلوب در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گرفته شده است.
شهرستان شوش دارای پنج شهر و 220 روستاست.
29 اردیبهشت ماه جاری ، ایران اسلامی شاهد انتخاباتی باشکوه و حماسی است.
مردم سراسر کشور برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رصد فعالیت تبلیغاتی نامزدها آماده می شوند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.