طی جلسه ای و با حضور بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مراسم معارفه پرویز زنگنه کمالی سرپرست مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عالی پور در این جلسه که روز یکشنبه  3 اردیبهشت‌ماه برگزار شد اظهار داشت: آقای زنگنه کمالی از نیروهای توانمند و متخصص مدیریت مهندسی و ساختمان هستند و امیدوارم در این مسئولیت خطیر با همکاری، همدلی و صمیمیت معاونان، مجریان و نیروهای شاغل در آن مدیریت موفق باشند.

وی افزود: مدیریت مهندسی و ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب یک سازمان تخصصی است که با فرآیندهای دقیق، وظایف طراحی، اجرا، نظارت و راه‌اندازی پروژه‌های احداثی و توسعه‌ای را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پایان از تلاش‌های رامین حاتمی مدیر سابق مهندسی و ساختمان و عبدالرضا دبیری که سرپرستی این مدیریت را عهده‌دار بود تشکر کرد.

در این مراسم زنگنه کمالی، با اشاره به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و چالش‌های مدیریت مهندسی و ساختمان در اجرا و راهبری پروژه‌های تولید و پشتیبانی از تولید، بر همکاری مدیریت‌ها و همچنین معاونان، مجریان و کارشناسان مدیریت مهندسی و ساختمان برای تسریع در پیشرفت پروژه‌ها و راه‌اندازی آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.