به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران ایذه‌ای در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دستاورد سفرتان به شهرستان ایذه چه بوده است؟ اظهار داشت: یک بار آمدیم مسائل منطقه را بررسی کردیم و آن هم منجر به پیگیری حل مسئله انتقال آب به دشت‌های ایذه شد که پروژه آن از قبل تعریف شده؛ اما هیچ‌گونه کاری صورت نگرفته بود.

وی افزود: در حال حاضر پروژه انتقال آب را به مناقصه بین المللی "فاینانس" گذاشتیم و چند روز آینده پیمانکاران بزرگ بازدید می‌کنند و پس از آن‌که پیمانکار مشخص شد برای شورای اقتصاد فرستاده می‌شود؛ انشالله بنا شده است که این طرح برای کشاورزی و شرب اجرایی شود.

استاندار خوزستان به طرح 550 هزار هکتاری اشاره کرد و گفت: فاز 2 طرح 550 هزار هکتاری را داریم که مصوب شده به شهرستان‌های ایذه و باغملک حدود 55 هزار هکتار تعلق گیرد و البته باید بگویم که شمال خوزستان در گذشته در این طرح وجود نداشت و این‌ها همه تصمیماتی هستند که اخیرا گرفته شده و جنبه عملیاتی دارند.

شریعتی با اشاره به متوقف‌شدن پل 3 بلوطک عنوان کرد: پل 3 بلوطک متوقف شده است در حالی که بیش از 20 میلیارد تامین مالی شده و این هم دغدغه بنده بوده که متاسفانه نتواستیم آن را فعال کنیم و اما این موضوع مهم را پیگیری می‌کنیم که شروع به‌کار کنند.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تعدادی کانکس برای دانش‌آموزان مناطق صعب العبور وجود دارد، چه زمانی این کانکس‌ها برای این دانش آموزان انتقال داده می‌شود؟ بیان کرد: این موضوع را پیگیری می‌کنم که هرچه سریع‌تر برطرف شود.

استاندار خوزستان در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه آیا حضور مدیران غیربومی روند پیشرفت ایذه را کند نمی‌کند و چرا فرماندار در حال حاضر در شهرستان حضور ندارند؟ گفت: فرماندار از بنده مرخصی گرفته و البته حضور مدیران غیربومی بر روند پیشرفت شهرستان تاثیری ندارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624571
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.