به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، پیکر پاک مادر شهید سالم سیف‌پور با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بسیجیان و دوستان و همرزمان شهدا در بندر امام خمینی(ره) تشییع شد.

 همچنین جمعی از مسئولان محلی نیز در آیین تشییع پیکر پاک مادر شهید سالم سیف‌پور از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بندر امام خمینی(ره) حضور یافتند و یاد این مادر شهید را گرامی داشتند.

 پس از برگزاری آیین تشییع، با بدرقه دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا پیکر پاک مادر شهید سالم سیف‌پور در آرام ابدیش در قطعه صالحین آرام گرفت.

روانشاد سلیمه صادقی مادر شهید گلگون کفن سالم سیف‌پور روز سه شنبه مورخ 29 فروردین ماه سال 1396 در سن 83 سالگی دارفانی را وداع گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.

به گزارش تسنیم، شهید گرامی سالم سیف‌پور فرزند داوود در دومین روز از فروردین ماه سال 1340 در بندر امام خمینی(ره) دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل رفت.

این دلیرمرد خوزستانی سرانجام در تاریخ چهارم تیر ماه سال 1367 هجری خورشیدی در اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شد و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان به ثبت رساند.

شهید سالم سیف‌پور در سن 27 سالگی در منطقه کوشک به شهادت رسید و مزارش در بهشت سید سجاد بندر امام خمینی(ره) زیارتگاه عاشقان است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624021
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.