پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: توجه به تأمین نیازهای شهروندان و توسعه خدمات شهری، یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان و تسهیل در مسیر عمران پایدار اندیمشک است. 

وی افزود: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، طرح‌های مختلفی در این شهرستان اجرا و افتتاح می‌شود که یکی از این طرح‌ها توسعه خدمات روشنایی در بخش‌های مختلفی شهری است. 

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با اجرای این طرح معابر مختلف شهری اندیمشک از نعمت روشنایی برخوردار و نیاز بخش‌های مختلف شهری از خدمات این حوزه تا میزان قابل توجهی رفع می‌شود. 

وی گفت: تا کنون با اجرای این طرح، 14 منطقه شهری اندیمشک از خدمات حوزه روشنایی برخوردار و 9 هزار و 600 متر شبکه روشنایی در این شهرستان افتتاح شده است.

جهانگیری بیان کرد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، پایدارسازی شبکه و افزایش ظرفیت برق مناطق مختلف شهرستان و توسعه امنیت و تأمین رضایت شهروندان از خدمات حوزه توزیع برق است. 

وی افزود: با اجرای  این طرح، 6 دستگاه ترانسفورماتور و  509 دستگاه چراغ 250 وات و بیش از 300 پایه در 14 منطقه از بخشه‌ای مختلفی شهری اندیمشک نصب  شده است و نیاز بخش‌های مختلف شهری از خدمات این حوزه تا میزان قابل توجهی رفع شده است. 

فرماندار اندیمشک ادامه داد: طرح توسعه روشنایی اندیمشک با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار طراحی و در مدت یک ماه به اجرا رسیده است تا زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان بیش از گذشته، تسهیل شود. 

وی گفت: به زودی و با همکاری بخش‌های مختلف شهری و با هدف توسعه خدمات حوزه توزیع برق و تأمین رضایت شهروندان در شهرستان اندیمشک، خدمات گسترده‌ای در این زمینه طراحی و به اجرا می‌رسد. 

جهانگیری عنوان کرد: برخی از مناطق شهری اندیمشک، از روشنایی مناسب برخوردار نیستند و به همین جهت و با اجرای طرح توسعه روشنایی، سعی بر تأمین نیازهای بخش‌های مختلف شهری در حوزه روشنایی داریم. 

وی با بیان این که علاوه بر طرح توسعه روشنایی توسعه خدمات ترافیکی شهرستان نیز مورد توجه قرار گرفته است، افزود: یکی از این خدمات، اجرای طرح کمربندی غرب اندیمشک و تکمیل آن است. 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شاخص حوزه جاده‌ای استان خوزستان به زودی آغاز و با بهره برداری از آن، نیاز استان در بخش دسترسی جاده‌ای تا میزان قابل توجهی رفع و امکان تردد و ترانزیت محصولات در مسیر اندیمشک - اهواز، توسعه می‌یابد. 

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 623558
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.