به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، فریدون حسنوند امروز در آئین کلنگ زنی طرح‌های بنیاد برکت شهرستان اندیمشک اظهارداشت: بنیاد برکت به عنوان یک مدال افتخار برای کشور و پشتیبان ولایت، حامی توسعه و رفع محرومیت کشور در مناطق محروم است .

وی افزود: بنیاد برکت امروز مرکز اجرای طرح‌های عظیم عمرانی در کشور است و با پیگیری های صورت گرفته علاوه بر 37 طرح عمرانی در حوزه فرهنگ، آموزش و بهداشت، اجرای طرح نیروگاه سیکل ترکیبی و کارخانه سیمان اندیمشک را مورد توجه قرار داده است.

نماینده مردم اندیمشک عنوان کرد:  شهر آزادی و مردم مقاوم آن در 8سال دفاع مقدس پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و در آن سال‌ها هر روز شاهد موشکهای رژیم بعث بود و به همین جهت باید توسعه و رفع محرومیت این شهر را بیش از گذشته مورد توجه قرار داد.

وی گفت:  رهبر معظم انقلاب یگانه مرد تاریخ است و ایشان همواره در جهت توسعه ایران و تقویت شاخص های مختلف عمرانی و توسعه تولید و اقتدار کشور رهنمودهای خود را بیان کرده و مردم اندیمشک امروز، قدردان ایشان به دلیل توجه مناسب به نیازهای شهرستان و رفع محرومیت اندیمشک هستند.

حسنوند بیان کرد: علاوه بر آغاز 37 طرح عمرانی توسط بنیاد برکت، به زودی عملیات اجرایی 50 طرح شاخص عمرانی دیگر برای توسعه اندیمشک، آغاز می‌شود تا شرایط توسعه پایدار شهرستان در حوزه‌های مختلف، بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623553
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.