به گزارش ایرنا، نعیم سعداوی چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و فولاد اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی بوده و در همه پست ها بازیکن باکیفیت دارد که ارنج کردن را برای مربی سخت می کند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن تبریک به بازیکنان استقلال خوزستان که تا اینجای کار توانستند خوب ظاهر شوند و از اعتبار فوتبال کشورمان در آسیا دفاع کنند افزود: برای بازی فردا هر دو تیم به دنبال 3 امتیاز هستند و این موضوع به جذابیت بازی کمک می کند.
وی با اشاره به این که امیدوارم دیدار فردا فارغ از هر نتیجه ای، بازی جذابی باشد که همه از آن لذت ببرند و هواداران تیم مورد علاقه خود را حمایت و تشویق کنند افزود: به فکر این هستیم که فوتبال ناب خوزستانی را به معرض نمایش بگذاریم و انتظار داریم هواداران مثل بازی های گذشته ما را حمایت کنند.
سعداوی از مصدومیت تعدادی از بازیکنان خود برای بازی فردا خبر داد و گفت: ما جوان های بسیار خوبی داریم که هر موقع اراده کردیم و میدان را در اختیارشان گذاشتیم، جواب اعتماد ما را به خوبی دادند. امیدوارم بازیکنان جوان ما در بازی فردا بار دیگر عملکرد درخشانی به نمایش بگذارند.
وی با بیان این که اگر بدشانسی ها از تیم ما فاصله بگیرد و موقعیت های خوبمان را تبدیل به گل کنیم می توانیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم افزود: قطعا هر دو تیم با تمام توان وارد زمین می شوند ولی مهم آن است که هواداران از دیدن یک بازی جذاب و تماشاگرپسند لذت ببرند. نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم هر نتیجه ای که شکل می گیرد به نفع استان باشد.
سرمربی تیم فولاد درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: برای این مسابقه بازیکن محروم نداریم اما همچنان عبدالله کرمی، میثم دورقی، حسین طهماسبی، ماتیاس چاگو و میلاد پاک پرور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و با استفاده از بازیکنان جوان خود جای آن ها را پر می کنیم.
وی با اشاره به 11 بازیکن بزرگسال در تیم که برخی از آن ها قراردادشان دو و سه ساله بوده و بقیه بازیکنان ما جوان هستند افزود: این موضوع نشان می دهد فولاد آینده خوبی دارد اگر چه به لحاظ نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشتیم اما از این بابت ناراحت نیستیم. روند رشد عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده و دیگر بازیکنان جوان تیم نشان از آینده ای درخشان برای فولاد دارد.
سعداوی در پایان با بیان این که مسولان شرایطی را ایجاد کنند که هواداران در رفاه کامل به تماشای بازی ها بپردازند افزود: انتظار می رود شرایطی مهیا شود که مسوولان صبر وحوصله بیشتری به خرج داده و از مربیان بومی حمایت کنند. من چیزی بیشتر یا کمتر از مربیان قبلی انتظار نداشتم و هیچوقت نخواستم که بیشتر از مربیان قبلی حمایت شوم. باشگاه فولاد در سال های اخیر یک استراتژی خاص برای خود ترسیم کرده است و مطمئن باشید در آینده فولاد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت به شرطی که به تلاش های خود ادامه دهد.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.