به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از بازی فولاد - استقلال خوزستان، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به بازیکنان تیم استقلال خوزستان تبریک بگویم که تا این مقطع از فصل بسیار خوب ظاهر شدند و به عنوان یک نماینده شایسته از حیثیت و اعتبار فوتبال ایران به خوبی دفاع کردند. استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است که در تمام پست‌های خود به اندازه کافی از بازیکنان باکیفیت برخودار است و این مسئله کار را برای مربیان آنها جهت انتخاب ترکیب مشکل می‌کند.

وی همچنین تصریح کرد: در بازی فردا ما نیز مانند استقلال خوزستان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و به دنبال انجام فوتبالی زیبا، فوتبال ناب خوزستان هستیم. مانند هفته‌های گذشته به هواداران خود نیاز داریم و امیدواریم فارغ از هر مسئله‌ای مانند همیشه از ما حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تمام تلاش خود را برای ارائه فوتبالی زیبا و جذاب انجام خواهیم داد. متأسفانه در دیدار فردا تعدادی از بازیکنان باتجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما جوانان خوب و با انگیزه ما در تمرینات این پیام را به ما داده‌اند که در صورت استفاده از آنها مانند همیشه جواب اعتمادمان را خواهند داد.

سعداوی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دیدار مقابل استقلال خوزستان یک فوتبال جذاب و تماشایی را رقم بزنیم و با پیروزی از موقعیت فعلی خود در جدول فاصله بگیریم. باید تلاش کنیم از فرصت‌های خود کمال استفاده را ببریم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم. جایگاه فعلی به هیچ عنوان شایسته تیم ما نیست و با تمام وجود تلاش و مبارزه می‌کنیم تا در سه هفته پایانی از حیثیت باشگاه خود دفاع کنیم.

وی در مورد محرومان تیمش برای دیدار فردا یادآور شد: محروم نداریم، اما همان‌طور که گفتم یکی دو بازیکن مصدوم هستند. خوشبختانه بازیکنان خوبی در اختیار داریم. ما 11 بازیکن بزرگسال به همراه یک دروازه‌بان داریم. از میان این بازیکنان چند بازیکن تا سال گذشته سهمیه زیر 23 سال محسوب می‌شدند. این مسئله نشان‌دهنده آن است که فولاد پتانسیل خوبی دارد و در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما از شرایط کنونی خود اصلاً گله‌ای نداریم. شما به عملکرد بازیکنانی چون احسان مرادیان، عبدالله ناصری، هادی حبیبی و ... نگاه کنید که چقدر توانسته‌اند به ما کمک کنند. امیدوارم اتفاقات خاصی برای ما بیفتد تا به آنچه شایسته است، دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص اینکه تساوی به درد فولاد و استقلال خوزستان نمی‌خورد، تصریح کرد: هر دو تیم به این فکر می‌کنند که سه امتیاز را کسب کنند. در بازی رفت هم هدف‌مان همین بود. هم ما و هم استقلال خوزستان با تمام توان در میدان حاضر خواهیم شد و تلاش خود را به کار می‌گیریم که سه امتیاز را به دست بیاوریم. از همه مهم‌تر اما حضور هواداران است. امیدوارم آنها برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما نیز تلاش می‌کنیم فوتبال جذابی را به نمایش بگذاریم. نتیجه قابل پیش‌بینی نیست، اما امیدوارم در نهایت به سود فوتبال استان باشد.

سعداوی ادامه داد: دلخوشی مردم فوتبال است و آن را دوست دارند. می‌دانم برخی از هواداران ما برای بازی در تهران با چه سختی‌هایی خودشان را می‌رسانند. می‌طلبد که مسئولان شرایطی را فراهم کنند تا با صبر و حوصله کارمان را پیش ببریم و هواداران را راضی کنیم. آنچه که مسئولان از ما درخواست داشتند، چیزی بیشتر یا کمتر از مربیان قبلی نبود، اما استراتژی آنها جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی بود. شما می‌توانید ببینید که چند درصد از تیم ما بومی است؟ آیا نمی‌توانید نتیجه بگیرید که جوان‌ترین تیم لیگ هستیم؟

وی در خاتمه تصریح کرد: قرار نیست همه چیز ساده باشد و آنچه که می‌خواهیم به سادگی اتفاق بیفتد. از قبل نیاز به برنامه مستحکم همراه با آرامش است. فولاد در سال‌های آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که همه فقط کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622910
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.