به دنبال تلاش یک فروند کشتی تجاری تحت پرچم جزایر مارشال در نجات جان دو نفر صیاد ایرانی، از فرمانده و خدمه ی کشتی مذکور در مجتمع بندری امام خمینی(ره)، تقدیر گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، به دنبال پهلوگیری کشتیASTREA متعلق به جزایر مارشال، در مجتمع بندری امام خمینی(ره) که در مسیر سفر خود، موفق به نجات جان دو نفر صیاد ایرانی از خطر غرق شدگی در دریای عمان گردید، رئیس روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن دیدار با فرمانده و افسران کشتی از این اقدام  انسان دوستانه ی آنان تقدیر و تشکر نمود.

خدامی طی این دیدار  با اشاره به معاهدات و مقررات بین المللی در خصوص  نجات جان  افراد در دریا، اظهار داشت: گرچه همه ی دریانوردان تلاش می کنند که به این معاهدات پایبند باشند، اما وجدان انسانی و حس نوعدوستی موجب می شود که همه ی ما انسان ها برای نجات جان افراد در دریا به کمک آنان بشتابیم و این حرکت اخیر مصداق کاملی از روحیه ی همدلی و نوعدوستی در جامعه  دریایی جهان است.

یادآور می شود در این دیدار صمیمانه، لوح سپاس به امضای مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) و هدایایی نفیس به نشانه ی سپاسگزاری و معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی  به فرمانده  کشتی  اهدا گردید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.