به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از 19 اردیبهشت ماه در شهر دهلی‌نو کشور هند آغاز می‌شود و تا 23 اردیبهشت‌‌ماه در این شهر ادامه دارد.

ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات دهلی‌نو کشور هند مشخص شد که نام 3 خوزستانی در بین آنها وجود دارد.

بر این اساس در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی، در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری و در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی‌زاده از خوزستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دیدار نفت آبادان در لیگ برتر

در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سایپای تهران و نفت آبادان، از ساعت 17:45 روز پنج‌شنبه 31 فروردین ماه به مصاف هم می‌روند.

قضاوت این بازی را حمید حاج‌ملک به سعید علی‌نژادیان، حمید غمزه و کمیل غلامی بر عهده دارد و ناظر داوری هم رسول فروغی است.

برگزاری مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی خوزستان

برگزاری مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزی خوزستان در مقطع متوسطه دوم به مدت یک روز و با حضور شش تیم در اهواز برگزار شد.

مسابقات در دوهای 100، 200، 400، 800 و 1500 متر، دو 110 متر با مانع، ریله سویسی، پرش های طول و سه گام و پرتاب های وزنه، دیسک و نیزه انجام شد.

در بخش تیمی این رقابت‌ها خرمشهر با کسب 654 امتیازقهرمان شد، باغملک با 483 امتیاز به مقام دوم رسید و ایذه با 456 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

تیم‌های گتوند، شاوور و صیدون نیز به ترتیب با 356، 338 و 284 امتیاز، عناوین چهارم تا ششم را به دست آوردند.

حضور 2 خوزستانی در مسابقات کشتی فرنگی کشورهای اسلامی

مسابقات کشتی فرنگی کشورهای اسلامی نیز از 27 اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز می‌کند و به مدت 6 روز در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود.

ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به مسابقات شهر باکو پایتخت آذربایجان مشخص شد که نام 2 کشتی گیر خوزستانی در بین آنها وجود دارد.

در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند و در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری در بازی‌های کشورهای اسلامی در آذربایجان شرکت می‌کنند.

شهرآورد خوزستان

تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 روز پنج‌شنبه 31 فروردین ماه در ورزشگاه غدیر اهواز با هم دیدار می‌کنند.

داوران این بازی احمد صالحی، حسین طالقانی، رحیم حاجیلو و روح‌الله شریفی هستند که ناظر داوری نبز بر عهده سعید بطحایی است.

10 خوزستانی در اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان

10 ورزشکار و یک مربی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی دعوت شدند.

پویا دادمرز و علی یاری‌زاده در وزن 50 کیلوگرم، بهنام عبدولی در وزن 55  کیلوگرم، حامد تاب و یوسف حسینوندفتحی در وزن 60  کیلوگرم، امین کاویانی‌نژاد و حسین اسدی در وزن 66  کیلوگرم، محمد شربی‌نیازی در وزن 74 کیلوگرم، آرمان علیزاده در وزن 84 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 120 کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیر و مهرداد اسفندیاری‌فر به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

شکست دوباره استقلال اهواز در لیگ یک

در هفته هفته سی‌ودوم لیگ دسته یک باشگاه‌های فوتبال ایران جام آزادگان تیم‌های استقلال اهواز و خیبر خرم‌آباد در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند.

کمیل غلامی با کمک حسین مرادی و حامد تازه‌پور قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

حمیدرضا بابایی، مربی استقلال اهواز مجتبی عزیزی، جابر یوسفی، داود شهرویی، محمد حق‌شناس، محمدرضا حسنی فر (66- علی شیخی)، حسن معاوی، پدرام اردلانی، محمدجواد کردونی، هادی دغاغله (90- صادق ژرفانی)، محمد معاوی و حمید جرفی (76- سعید آذرنوش) را به میدان فرستاد.

همچنین از سوی داود حقدوست سرمربی خیبر خرم‌آباد: مهیار احمد خانی، فرزاد بهاری، محسن طرحانی، امیر منصوریان، وحید همراز - علی صدرا  (30- احمد جعفری)، مسعود ستاری، حسین بهاروند (84- فرشاد امامی)، مهدی عبدی، محسن دوستان (65- شهاب دارایی) و پویا عالیخانی به میدان رفتند.

در این دیدار استقلال اهواز با تک گل پویا عالیخانی در دقیقه 73 مقابل خبیر خرم آباد شکست و امتیاز این هفته را نیز از دست داد.

مجتبی عزیزی، حمید جرفی از استقلال اهواز و محسن طرهانی از خیبر آباد نیز از داور اخطار گرفتند.

دعوت 5 خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان

پنج فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت شدند.

این فوتبالیست‌ها محمد شریفی، احمدرضا جلالی، محمدرضا غبیشاوی، علی ستاوی و علی غلام‌زاده از خوزستان هستند در این اردو شرکت می‌کنند.

 اردوی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان از سوم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و بازیکنان دعوت شده باید روز یکشنبه هفته آینده، خود را در هتل آکادمی به کادر فنی معرفی کنند.

تساوی شاگردان محمود فکری

در هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های اکسین البرز و نفت مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند.

تیم نفت مسجدسلیمان در نیمه اول با گل رضا طاهری پیش افتاد اما شاگردان گل‌محمدی در آخرین دقایق مسابقه گل خورده را توسط اسماعیل فرهادی پاسخ دادند تا بازی مساوی شود.

سعاد وفاپیشه با کمک رامین بابایی و محمود گوهرنژاد قضاوت این دیدار را به‌عهده داشتند. داور در اواسط نیمه دوم با نشان دادن کارت قرمز به امیر میربزرگی از تیم اکسین و امین جهان‌کهن از تیم نفت مسجدسلیمان این بازیکنان را از میدان اخراج کرد.

شاگردان محمود فکری پس از تساوی در این بازی 35 امتیازی شدند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

اعلام زمان کنفرانس خبری نعیم سعداوی و سید سیروس پورموسوی

 کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار دو تیم فولاد خوزستان با استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست‌وهشتم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت 16 روز چهارشنبه 30 فروردین 96 با حضور سرمربیان این دو تیم در محل سالن کنفرانس هتل فجر اهواز واقع در ملی‌راه  برگزار می‌‌شود.

نمایندگان رسانه‌های گروهی اعم از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداوسیما می‌توانند با حضور در این کنفرانس خبری، سئوالات خود در ارتباط با این دیدار را با سرمربیان و بازیکنان دو تیم مطرح کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622284
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.