مصطفی نظری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا و گزارش های واصله از اقدامات غیر قانونی بعضی نامزدها از جمله توزیع بروشور ، زندگی نامه ، کارت ویزیت و تشکیل کمپین حمایتی در فضای مجازی افزود: آرامش فضای جامعه پیش از زمان قانونی تبلیغات باید از سوی همه نامزدها حفظ شود.
وی تاکید کرد : نامزدها باید مراقب باشند مرتکب تخلف نشوند، چرا که تبلیغات زود هنگام هم بی‌اخلاقی و هم غیرقانونی است و در صورت تخلف طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
دادستان شوش مهمترین رویکرد این دادستانی در انتخابات را سلامت و امنیت انتخابات برشمرد و افزود:به افراد فعال در زمینه انتخابات هشدار جدی داده شده فعالیت آنها در فضای حقیقی و مجازی رصد می شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد .
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: انتخابات از ابعاد مختلف داخلی و خارجی مورد توجه است لذا در این زمینه باید حساسیت بیشتری داشته باشیم و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه سنگین مسئولان است، چرا که با حضور پرشور مردم دشمنان ناامید می شوند.
نظری گفت: انتشار هرگونه اخبار کذب اعم از کنارگیری یا اعلام نتیجه انتخابات و یا شایعه پراکنی در فضای مجازی تخلف بوده و
دستگاه قضایی با عوامل آن برخورد می کند.
دادستان شوش گفت:برای جلوگیری از تخلف و جرائم انتخاباتی تمام فرایند انتخابات در فضاهای مجازی توسط پلیس فتا ودستگاه قضایی رصد و پیگیری می‌شود.
نظری گفت: کاندیداها باید از استفاده یا نسبت دادن موارد نابجا به نامزدهای رقیب خودداری کرده و از اینکه خود را برنده انتخابات معرفی نمایند پرهیز کنند.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.