به گزارش ایرنا امیرسرتیپ دوم علی ظریفی یگانه سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح خوزستان به مناسبت روز ارتش در بلوار قدس اهواز اظهار کرد: به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای ایثارگر ارتش، نقطه صفر مرزی خوزستان از امنیت پایداری برخوردار بوده و در 50 متر مانده به میله های مرزی فعالیت های اقتصادی و کشاورزی به خوبی انجام می شود.
وی در ادامه گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیام تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1358 ، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده و در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی توانست پاسخ پیام خمینی(ره) را داده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک شهدا به اثبات برساند.
وی افزود: درهمان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی،گروهک های مختلف ضد انقلاب در نقاط مختلف کشور به دستور استکبار جهانی ضد نظام به مبارزه برخاستند اما ارتش به خوبی توانست این مناطق را از وجود نیروهای ضد انقلاب پاکسازی کند.
فرماندهی قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور ادامه داد: همچنین ارتش جمهوری اسلامی توانست در ابتدای جنگ تحمیلی دشمن متجاوز عراق را که با 12 لشکر مجهز، ایران اسلامی را مورد هجوم قرار داده بود ، متوقف کرده و همدوش با دیگر نیروهای سپاه و بسیج درس فراموش نشدنی به متجاوزان بدهد.
وی بیان کرد: اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی ولایتمدار و به عنوان بازوی توانمند ولایت همدوش برادران هم رزم سپاه و نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا به رهنمودهای فرمانده کل قوا در تمامی نقاط ایران و جهان هر ماموریتی را عهده دار شود.
آیین رژه یگان های تخصصی و نمونه نیروهای مسلح در خوزستان به مناسبت روز ارتش سه شنبه همزمان با سراسر کشور در بلوار قدس اهواز برگزارشد.
7152/ 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.