رحیم جلیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار در قالب تسهیلات 150 میلیون ریالی با سود پنج درصد و بازپرداخت 12 ساله پرداخت شده است.
وی گفت:امسال نیز بیش از 46 میلیارد ریال تسهیلات مقاوم سازی در قالب 230 فقره شامل تسهیلات 200 میلیون ریالی به این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش در ادامه با بیان اینکه 190 فقره سند واحد مسکونی روستایی و شهری طی یک سال گذشته در این شهرستان صادر شده است افزود:در شهرستان شوش برای 160 روستای بالای 20 خانوار طرح هادی تهیه شده ضمن اینکه اجرای طرح هادی در 85 روستا تکمیل شد و این طرح در 11 روستا نیز بازنگری شده است.
وی اجرای طرح آسفالت از محل اعتبارات بنیاد مسکن و مشارکتی در سطح 22 روستا شامل 18 روستای بخش شاوور ، 2 روستای بخش مرکزی و 2 روستا بخش فتح المبین شوش به متراژ بیش از 200 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر70میلیارد ریال را از دیگر خدمات ارائه شده در روستاها طی یک سال گذشته عنوان کرد.
وی گفت: در حوزه زمین نیز تا کنون 12 قطعه زمین به اقشار محروم شهرستان تحویل شده است.
رییس بنیاد مسکن شهرستان شوش با اشاره به ماموریت‌های مهم و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: فراهم کردن مسکن برای نیازمندان، بازسازی مناطق آسیب‌دیده، تهیه، تنظیم و اجرای طرح هادی روستایی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و صدور سند مالکیت در روستاها از جمله این مموریت‌های این نهاد انقلابی به‌شمار می‌رود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش از افتتاح 64واحد مسکونی درشهر الوان در آینده نزدیک خبر داد.
شهرستان شوش با پنج شهروهفت دهستان و220روستا درشمال خوزستان واقع شده است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.