به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، صبح امروز پمپ بنزین فخرایی دزفول دچار آتش‌سوزی شد که با حضور آتش‌نشانان این شهرستان، آتش در این محل مهار و از بروز حوادث و خطرهای احتمالی، جلوگیری شد. 

طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، علت این حادثه بی‌احتیاطی یکی از کارگران بوده که وی پس از حادثه نیز دچار سوختگی شده است و با تلاش آتش‌نشانان آتش در محل پمپ بنزین فخرایی دزفول مهار شده است. 

بیش از این نیز، سه شهروند در سواحل رودخانه دز این شهرستان دچار حادثه شده و دو نفر جان خود را پس از این حوادث از دست داده بودند و عملیات نجات حادثه دیدگان بدون نتیجه پایان یافت. 

عبدالحسین معظم‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل گرما و حضور گسترده شهروندان در مناطق گردشگری ساحلی دزفول رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان لازم و ضروری است. به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، تمام خدمات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول برای تأمین نیازهای شهروندان و مقابله با حوادث آماده سازی شده‌اند. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان این که اکیپ‌های غواصی سازمان آتش نشانی دزفول برای مقابله با حوادث در این شهرستان آماده‌سازی شده‌ است، عنوان کرد: در حوادث دو روز اخیر ساحل دزفول، 3 شهروند دچار حادثه شده‌اند. 

وی با اشاره به این که در این حوادث 2 نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: در یکی از این حوادث یک شهروند 50 ساله شیرازی در سواحل اطراف اردوگاه شهید رجایی دچار حادثه شد و عملیات جست‌و‌جو و نجات وی علی‌رغم تلاش دو ساعته اکیپ غواصی بدون نتیجه پایان یافت. در حادثه دوم نیز یک کودک شش‌ساله در اطراف پل شناور دزفول دچار حادثه شده که این عملیات جست‌وجو و نجات این کودک نیز به دلیل تاریکی هوا بدون نتیجه پایان یافت. 

وی با اشاره به این که دایی این کودک پس از وقوع حادثه، سعی بر نجات فرد حادثه دیده دارد و خود نیز دچار حادثه می‌شود، گفت: با کمک شهروندان و قایق‌های موجود در این منطقه فرد حادثه دیده نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول  با بیان این که پس از بروز حوادث اخیر تیم‌های امداد و نجات در کم‌ترین زمان ممکن به محل‌های حوادث اعزام شده‌اند، عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای پائین آوردن دبی آب رودخانه با بخش‌های مختلف محلی، انجام و عملیات نجات افراد حادثه دیده در دزفول از ظهر شنبه در دزفول به صورت مجدد آغاز شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619563
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.