به گزارش ایرنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی امروز برای ما قابل پیش بینی بود و می دانستیم که برابر حریف خود مسابقه سختی در پیش داریم.
سرمربی تیم سایپا با اشاره به این که استقلال خوزستان در آسیا عملکرد خوبی داشته و در لیگ نیز نتایج خوبی کسب کرده، افزود: ما در ابتدا به فکر کسب سه امتیاز بودیم اگر چه یک امتیاز هم برای ما نتیجه خوبی به شمار
می رود چرا که شرایط جدول به صورتی است که تیم‌های پایین جدول برای فرار از سقوط به دنبال یک امتیاز هم هستند.
وی با بیان این که گرمای هوا در نیمه اول خیلی ما را اذیت کرد، گفت: در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و کیفیت بازی بالاتر رفت، چند موقعیت خوب داشتیم اما از روی بدشانسی نتوانستیم به گل برسیم.
فرکی عنوان کرد: این رتبه در جدول جایگاه دلخواه ما نیست و همین مسئله روی کیفیت بازیکنان ما تأثیر گذاشته اس،ما در نیم‌ فصل دوم برخلاف نیم‌ فصل اول بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم اما نتایج لازم را کسب نکردیم.
وی ادامه داد: در بازی امروز تعویض آخر ما به خاطر به تأخیر انداختن در جریان بازی بود و می‌خواستیم زمان بازی را به هدر دهیم ما بازیکنان خوبی داریم و از اینکه آنها بیرون از زمین هستند بیشتر از همه خود من ناراحتم.
وی در پایان با بیان این که شرایط تیم بسیار بهتر از ابتدای فصل شده، افزود: ما روی نیمکت ترافیک بازیکن داریم و به کیفیت بازیکنان و تیم حریف نگاه می‌کنیم تا تیم‌مان را درون زمین بچینیم، چیزی که برای ما بیشتر از این‌ها در اولویت است کسب دو برد پی‌درپی است، که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز با نتیجه بدون گل به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.