به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، جواد کریمی قدوسی امروز در همایش بصیرتی سرمربیان، مربیان و ائمه جماعات مساجد شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی، در مسجد اعظم اهواز به برخی از شاخصه‌های نامزد اصلح در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از وظایف ائمه جمعه و جماعات این است که از تریبون‌ها استفاده کنند و شاخصه‌های کاندیدای اصلح و انقلابی را برای مردم بگویند.

وی با بیان راه‌های شناخت کاندیدای اصلح تصریح کرد: ارائه اطلاعات کامل و جامع به مخاطب یکی از راه‌های درست شناخت اصلح و رای دادن به او است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نظامی اشاره کرد و گفت: ایشان تاکید فرمودند که «هرگاه با مردم سخن می‌گویید، به گونه‌ای باشد که وقتی مخاطب از پای صحبتتان بلند می‌شود، گیج و مبهم نباشد» که این مسئله را باید روحانیون و خطبا به آن توجه ویژه داشته باشید و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با تاکید بر تشکیل دولت انقلابی خطاب به علما و روحانیو حاضر در محفل تصریح کرد: با تلاش و جهادی که شما و مردم انجام می‌دهید، باید در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردبیهشت دولت انقلابی تشکیل شود.

کریمی‌قدوسی در ادامه به بیان مزیت‌های دولت انقلابی پرداخت و تاکید کرد: در دولت انقلابی حرف مردم مستضعف به خوبی شنیده می‌شود و خواسته‌های آنان را به خوبی درک می‌کند و در راستای آن قدم بر می‌دارد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، مردم باید کسی را انتخاب کنند که کارنامه او خالی از شعار و وعده‌های پوچ باشد تا بتواند رسالت سنگین انقلاب و انقلابی‌گری را در منطقه و جهان به خوبی انجام دهد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به این مطلب که فضای جهانی برای تحولاتی بزرگ و شگرف آماده است، خاطرنشان کرد: «وحدت» رمز پیروزی نیروهای انقلابی است که باید همگی در این راستا گام برداریم.

وی تصریح کرد: دشمنان در جریان دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اقداماتی را انجام می‌دهند که به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن عِده و عُده خویش را به داخل وارد کرده و می‌خواهد نظامی اسلامی را از پای درآورد.

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی همگان باید در انتخابات پیش رو تلاش و جهاد صورت بگیرد زیرا هر چه بهتردر این میدان وارد شویم دستیابی به قله‌های پیشرفت و موفقیت زودتر تحقق می‌یابد.

وی توجه به گفتمان امام و رهبری مهم‌ترین شاخصه یک رئیس جمهور اصلح دانست و بر تلاش حداکثری روحانیون برای انتخاب فرد اصلح در جامعه تاکید کرد.

 کریمی‌قدوسی یادآور شد: روحانیون گرامی نباید از تفرقه‌افکنی‌های دشمنان نگران باشند و در این عرصه تلاش مضاعف خود را برای انتخاب اصلح به کار گیرند تا نیروهای انقلابی دولت را در دست بگیرند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617444
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.