به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان روز جمعه در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم نفت تهران بود که در نهایت با نتیجه 2 بر 2 متوقف شد.
دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پیروزی در این بازی هر یک از دو تیم را به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر می کرد و تساوی به سود هیچکدام نبود.
نفت تهران که از امتیاز میزبانی برخوردار بود بازی را با حملات بیشتری آغاز کرده و توانست در دقیقه 40 توسط محمد قاضی از روی نقطه پنالتی به گل برسد.
در دقیقه 43 بازی در حالی که 3 دقیقه از شادی نفتی ها نگذشته بود محمد دانشگر در محوطه جریمه بر روی ساسان انصاری مرتکب خطا شد که این بازیکن توانست از روی نقطه پنالتی چهاردهمین گل این فصل خود را به ثبت برساند تا همچنان جدال بر سر آقای گلی رقابت ها دیدنی باشد.
در نیمه دوم بازی و در دقیقه 72 محمد قاضی از پاس عرضی وحید حمدی نژاد به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه استثنایی دروازه احسان مرادیان را برای دومین بار باز کرد.
سرخ پوشان خوزستانی که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند به حملات خود شدت بخشیدند و در دقیقه 77 بازی ساسان انصاری از سانتر بختیار رحمانی به خوبی استفاده کرد و با یک ضربه سر دومین گل تیمش و پانزدهمین گل خود را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.
ساسان انصاری با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند 15 گله شد و به تنهایی در صدر گلزنان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
محمد قاضی، ایمان مبعلی، احمد آل نعمه و میلاد فخرالدینی پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند و از نعیم سعداوی رخصت بازی گرفتند.
حدود 50 هوادار اهوازی برای حمایت از تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تهران حضور داشتند.
علی دایی، ایمان مبعلی و احمد آل نعمه به شدت از سوی هواداران فولاد مورد تشویق قرار گرفتند.
اوسیانو کروز مربی تیم ملی از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.
تیم فولاد خوزستان با احتساب این بازی 32 امتیازی شد و همچنان در رده یازدهم جدول قرار گرفت همچنین نفت تهران با کسب 35 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.
خبرنگار: محمد شاکری: انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.