به گزارش ایرنا، سید علی اکبر پورموسوی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار کرد:با توجه به بازی‌ چند روز قبل ما در جام باشگاه های آسیا، خستگی راه در بدن بازیکنان بوده و باعث شده بازی سختی در پیش داشته باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که محرومیت محمد طیبی در بازی مقابل سایپا مشکلات ما را دوچندان می کند افزود: جای سوال دارد که چرا حکم محرومیت بازی یک ماه پیش اکنون صادر می شود.
وی گفت: طیبی پس از آن بازی اصلا مصاحبه نکرده است و اگر فیلمی از آن مصاحبه دارند نشانمان دهند.
وی ادامه داد: در یک بازی بسیار حساس کاپیتان ما را محروم کردند که صحیح نیست اما در هر صورت احترام می گذاریم و باید در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.
پورموسوی عملکرد تیم سایپا را با جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم رقابتها خوب دانست و گفت: در بازی فردا تلاش می کنیم از امتیاز خانگی خود استفاده لازم را برده و پیروز میدان شویم.
وی در پایان گفت: اگر 4 بازی باقی مانده خود را ببریم می توانیم نسبت به کسب و سهمیه امیدوار باشیم هر چند که شرایط بسیار سختی در پیش خواهیم داشت.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
تیم استقلال خوزستان با کسب 33 امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم سایپا با کسب 28 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده است.
6064
خبرنگار:محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.