به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای نماز جمعه این شهر، افزود:دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند به مردم القاء کنند مسئولان نمی‌تواند مشکلات را برطرف کنند.
وی به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت:برای محقق کردن این شعار نیاز به مدیران جهادی داریم و اگر مدیری نمی‌تواند خود را به شرایط وفق دهد باید جای خود را به مدیر کارآمد دهد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی پور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر روستا را در 29 اردیبهشت یادآور شد و گفت:مسئولان نظام باواسطه و یا بی‌واسطه توسط مردم انتخاب می‌شوند و ازاین‌رو باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشند.
وی اظهار داشت:در انتخابات ریاست جمهوری فردی را باید برگزینیم که در بعد بین‌المللی توانایی لازم را داشته و می تواند مشکلات کشور را به حداقل برساند و در انتخابات شوراها نیز افرادی را انتخاب کنیم که مشکلات شهری را اولویت‌بندی و درصدد رفع آن‌ها باشند.
خطیب نماز جمعه آبادان عمل کردن به اقتصاد مقاومتی را تنها را رفع مشکل اقتصاد کشور دانست و گفت:در جریان انتخابات نباید از اقتصاد مقاومتی غافل شویم.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اعتکاف را یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های فرهنگی دشمن دانست و گفت:باید زمینه‌سازی لازم برای حضور جوانان در مساجد و فراگیری مفاهیم دینی فراهم شود.
وی از تشکیل شورای مساجد در شهرستان آبادان خبر داد و گفت:این شورا برنامه‌ریزی مناسب برای حضور حداکثری جوانان در مساجد را در دستور کار دارد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سوریه و حمله آمریکا به پایگاه هوایی شعیرات این کشور اشاره کرد و بیان داشت:سیاست‌های آمریکا در قبال سوریه شکست‌خورده است و بدون شک پیروز میدان مردم و نیروهای هم‌پیمان دولت سوریه است.
3015/6064
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.