به گزارش ایرنا محمدرضا دوست محمدی روز جمعه در حاشیه همایش پیاده روی خانواده در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش پیاده روی یکی از ساده ترین و مفیدترین ورزش هایی است که در سلامت جسم و روح و ایجاد نشاط در جامعه موثر است.
وی با بیان این که ورزش پیاده روی نیاز به زیرساخت خاصی نداشته و در همه جا قابل اجرا است افزود: با توجه به این که همایش های پیاده روی از اقبال عمومی بالایی برخوردار است، نزد فدراسیون اهمیت ویژه ای دارد.
وی با اشاره به این که فدراسیون ورزش های همگانی در قالب 25 انجمن و بالغ بر 50 رشته ورزشی مشغول فعالیت است افزود: با توجه به استقبال مردم از همایش های پیاده روی این رشته ورزشی به خوبی در کشور فرهنگ سازی شده و بعضا همایش های پیاده روی در استان ها به صورت خودجوش در حال انجام است.
دوست محمدی با بیان این که بنا داریم تمام اقشار جامعه را تحت پوشش قرار دهیم افزود: تا چشم انداز 1404 شاهد مشارکت 50 درصدی مردم در امر ورزش خواهیم بود.
وی در خصوص ورزش بانوان گفت: بسیاری از ورزشکارانی که در رشته های تحت پوشش ما فعالیت می کنند بانوان هستند به نحوی که در بین 50 فدراسیون موجود کشور در بخش بانوان بیشترین جامعه آماری را داریم.
دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: با توجه به نقش زنان در سلامت خانواده ها، قطعا تلاش خواهیم کرد تا بانوان در برنامه های ما سهم به سزایی داشته باشند.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.