به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، افشین حیدری امروز در برنامه پیادهروی خانوادگی در اهواز اظهار داشت: از سرزمین زیبای خوزستانی سلام گرمی خدمت مردم خونگرم و باصفای ایران دارم. همچنین یک سلام ویژه نیز به محضر کسانی که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند نیز عرض می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه صبح و نشاط در اهواز عنوان کرد: مردم اهواز با یک شور و نشاط خاصی در این همایش شرکت کردند که امیدواریم که این اتفاقات ادامه پیدا کند و در آینده نیز شاهد برگزاری این برنامه باشیم.

وی ادامه داد: در موضوع توسعه زیرساخت‌های ورزشی اتفاقات جدیدی و خوبی در استان خوزستان رخ می‌دهد ولی این بدان معنا نیست که فقط به سخت‌افزار بپردازیم و کارهای نرم‌افزاری نیز در حوزه ورزش انجام می‌دهیم.

حیدری با تاکید بر این نکته که خوزستان سرزمین استعدادها است، بیان کرد: استعدادهای بسیار زیادی در ورزش این استان داریم، در جای جای این استان ورزشکاران زیادی حضور دارند که برای کشور و استان خود افتخارآفرینی کردند. افراد بسیار دیگری نیز هستند که به زودی از استان خوزستان خودشان را به ورزش جهان معرفی می‌کنند

وی با اشاره به این مطلب که توسعه ورزش‌های همگانی یکی از اولویت‌های مهم و اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است، اضافه کرد: دو رویداد مهم ورزشی در پیش داریم یکی بازی‌های آسیایی جاکارتا و دیگری المپیک آینده است که تلاش می‌کنیم خوزستان در نقش پررنگ‌تری در این برنامه‌های ورزشی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: اتفاق خوبی که در سال 1396 در فوتبال خوزستان رخ خواهد داد که یکصد و چهل زمین مینی فوتبال در استان خوزستان تا پایان سال ساخته می‌شود که این مسئله به افزایش سرانه فضای ورزشی استان کمک شایانی می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت از تیم‌های فوتبال لیگ برتری گفت: در برنامه ششم توسعه برنامه‌های خوبی برای حمایت از تیم‌های ورزشی به ویژه فوتبال تدوین شده که به زودی شاهد انجام آن خواهیم بود.

حیدری خاطرنشان کرد: به زودی نخستین جلسه اتاق فکر فوتبال خوزستان تشکیل می‌شود و برنامه داریم تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته یک فوتبال خوزستان را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم.

اتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615483
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.