سیدراضی نوری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شوش اظهار داشت: آنچه در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ضرورت دارد، اتحاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب در معرفی کاندیدای ریاست جمهوری است که نقطه مهم و اساسی کار محسوب می‌شود.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وجود اتحاد بین نیروهای انقلابی زمینه ساز پیشرفت و آینده روشن برای کشور است و اگر نیروهای انقلابی در اتحاد کم کاری کنند نتیجه خوبی به دست نمی آید.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان افزود: از نامزدهای احتمالی انتخابات 96 در جبهه ارزشی و انقلابی انتظار می‌رود که به نتیجه نهایی و معرفی کاندیدای انتخابات توسط جبهه مردمی نیروهای انقلاب احترام گذاشته و آن را مبنا قرار بدهند.

نماینده مردم شوش در مجلس بیان کرد: برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به کارآمد بودن مدیران اجرایی کشور باید نیروهای انقلابی و به سمت وحدت حرکت کنند‌.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت: هدف از تشکیل این جبهه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب جذب حداکثری است. رهبر معظم انقلاب اعتقادی به جناح‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ندارند و بر این اساس جبهه انقلاب باید تأسیس می‌شد که انقلابی بودن و رفتار انقلابی داشتن و به تبع آن مدیریت جهادی داشتن از خصیصه‌های این جبهه است.

کاندیدهای شورای شهر و روستا از مسائل سیاسی و حزبی دور شوند

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در دوره‌های همدلی و همفکری بسیار کمرنگ بوده و شورای شهر و روستا باید منسجم‌تر و تلاش‌های بیشتری در راستای حل مشکلات شهر و روستا داشته باشند.

نوری بیان کرد: کاندیدای انتخابات شهر و روستا باید از مسائل سیاسی دور شوند و بیشتر به کارهای عمرانی، فرهنگی و اجتماعی توجه شود.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان افزود: کاندیدهایی که کارنامه موفقی ندارند و مشکلاتی مانند: فساد مالی، اداری، زمین خواری را دارند باید از انتخابات شوراها حذف شوند، اعضای شورا باید متعهد و متدین باشند و نیازهای شهروندان را در اولویت کاری خود قرار بدهند.

نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: با انتخاب افراد ضعیف روند ارائه خدمات شهری و روستایی با مشکل مواجه می‌شود، پس باید افراد اصلح را انتخاب کنیم.

عضو مجمع نمایندگان مجلس در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخابات شورای شهر و روستا به کارنامه، طرح ها و وعده های که کاندیداها داده اند دقت کنند و به وعده ها و عملکردهای سال های گذشته آنها توجه کنند.
انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615068
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.