به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام ناصر نیل ‌ساز، استاد دانشگاه و مدیر مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) استان قم شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح این دفتر اظهارکرد: اکنون نقش ورزش در جامعه بشری و بخصوص در بین نسل جوان یک نقش برجسته است و رسانه ها می توانند در این میان یک پل ارتباطی موثر میان ورزش و جوانان باشند.
وی افزود: در حال حاضر در یک جامعه پویا هیچکس منکر نقش ورزش نیست چرا که ورزش نقش بسیارسازنده ای در پرورش جوانان داشته و انتقال اخبار قهرمانان به مخاطبان می تواند تاثیر بالایی در ایجاد انگیزه در بین جوانان داشته باشد.
مدیر مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع) استان قم ادامه داد: در حال حاضر خبرگزاری ها جدای از انعکاس اخبار روزمره خود در خصوص تیم های ورزشی، باید به قهرمانان و افتخار آفرینان این عرصه نیزتوجه بیشتری داشته باشند تا جوانان بتوانند از منش پهلوانی این ورزشکاران الگو بگیرند.
وی انعکاس افتخارات و رموز موفقیت های ورزشکاران را یکی از رسالت های رسانه های ورزش کشور برشمرد و افزود: رمز موفقیت این ورزشکاران باید برای جوانان جامعه بازگو شود تا نسل های آینده بتوانند جهات مثبت شخصیت این ورزشکاران را بشناسند و از آن درس بگیرند.
همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) دفتر سرپرستی نخستین خبرگزاری ورزشی ایران (ایپنا) در کلانشهر اهواز و حضور حضرت آیت الله شیخ ناصر نیل ساز،مدیر مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا (ع) قم و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد.
در این مراسم قرار بود آیت الله موسوی جزایری و استاندار خوزستان نیز حضور یابند که به دلیل حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در اهواز ، نتوانستند در این مراسم شرکت کنند.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.