استقلال خوزستان در چهارمین دیدار آسیایی خود، امروز تو از ساعت 20 به مصاف لخویا از کشور قطر می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، استقلال این استان که هم اینک با انجام 3 بازی و کسب 7 امتیاز، سرگروه B این رقابتها است، امروز برای حفظ صدرنشینی به مصاف حریف قدرتمند خود در کشور قطر به میدان می رود.

پورموسوی، سرمربی این تیم، روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از دیدار، این مسابقه را یکی از مشکل ترین مسابقات این گروه دانست و گفت: یکی از حساس‌ترین بازی‌هایمان را مقابل لخویا داریم و برای جبران نتیجه دیدار رفت به میدان می‌رویم.

سرمربی استقلال خوزستان افزود: از مسئولان تیم لخویا بابت مهمان نوازی که از ما داشتند تشکر میکنم و قهرمانی این تیم در لیگ ستارگان قطر رو تبریک می‌گویم.

وی افزود: این مسابقه یکی از حساس‌ترین مسابقات است که در این گروه برگزار می‌شود. تلاش کردیم بازیکنانمان را آماده کنیم. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم و با امتیاز زمین را ترک کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه تیمش سه روز زودتر به قطر آمده عنوان کرد: صد در صد این مسئله به ما کمک می کند. تیم ما جوان است و تجربه کمی دارد، به همین خاطر سفر زود هنگام به ما کمک می‌کند. با توجه به حساسیت مسابقات می‌خواهیم تمرکز تیم روی بازی باشد.

وی در مورد تاثیر غیبت یوسف علی در لخویا، افزود: یوسف علی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما نبود یک بازیکن، کار تیم را خیلی دچار مشکل نمی‌کند ما هم دو بازیکن خوب خود را در کنارمان نداریم.

پورموسوی در مورد اینکه اعلام کرده به دنبال سه امتیاز است و آیا این بدان معناست که تیم حریف را جدی نگرفته و به آنها بی احترامی می‌کند، اظهار داشت: کجا گفتم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم؟ لخویا برایمان قابل احترام است اما ما تلاش می‌کنیم با امتیاز میدان را ترک کنیم.

وی در پایان در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: عاشوری را قطعا در اختیار نداریم اما پزشکان تیم تلاش می‌کنند تا شیرزادی را به بازی برسانند.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های استقلال خوزستان و لخویا از قطر، امروز دوشنبه از ساعت 20 در ورزشگاه اختصاصی لخویا در قطر برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.