به گزارش ایرنا، افشین حیدری یکشنبه در جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اهواز در سالن اجتماعات استانداری خوزستان اظهار کرد: در سال 96 با هماهنگی صدا و سیمای استان همایش های پیاده روی بیشتری در شهرهای مختلف برگزار می کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تاثیر همایش های پیاده روی و ورزشهای همگانی در ایجاد روحیه و نشاط در جامعه، افزود: در سال گذشته برگزاری همایش های پیاده روی در شهرستان ها با استقبال خوب مردم روبه رو شد لذا باید هماهنگی های لازم را برای برگزاری بیشتر این برنامه های جمعی در اهواز انجام دهیم.
حیدری با اشاره به این که برگزاری همایش های پیاده روی یک موضوع اجتماعی است و شهرداری باید کمک ویژه ای در این امر داشته باشد افزود: هر چند اداره کل ورزش و جوانان این مراسم را برگزار می کند اما ما به حمایت شهرداری امیدوار هستیم، با توجه به پخش مستقیم این همایش به صورت زنده از شبکه سراسری، باید تمام کمبودها برطرف شود زیرا این برمامه ها معرف وجهه استان است.
وی از برگزاری 10 مراسم ورزشی در استان همراه با پخش زنده از شبکه سراسری در سال جاری خبر داد و گفت: این در حالی است که سال گذشته غیر از اسفندماه تنها 4 پخش زنده ورزشی در استان داشتیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: ورزش یک نوع سرمایه گذاری است که می تواند برای جامعه آبادانی، امنیت و توسعه پایدار به ارمغان آورد، اگر در مسوولیت خود دراین زمینه کوتاهی کنیم در آینده باید هزینه های مضاعفی برای پیامدهای منفی آن بدهیم .
وی با اشاره به این که امروز مناطق حاشیه نشین اهواز همچون ملاشیه، عین دو و کوی علوی با نبود امکانات ورزشی مواجه هستند، افزود: ایجاد 12 زمین ورزشی در مناطق محروم اهواز رادر برنامه کاری خود داریم تا حداقل امکانات ورزشی را برای نسل جوان ونوجوان آن فراهم کنیم .
حیدری گفت: در سال 96 با شعار دیوارهای ورزش را بردارید با تمام ادارات و ارگان ها رایزنی خواهیم کرد و از ظرفیت قانونی که در اختیار داریم استفاده می کنیم
وی افزود: همه مسولین درقبال سلامت جسمی و روحی جامعه ونسل جوان متعهد هستند و باید با تلاش ومشارکت خود در ایجاد فضای نشاط آفرین در آینده استان نقش لازم را ایفا کنند.
وی گفت: موضوع جوانان یک حوزه بسیار گسترده است ولی نیازهای این قشر سال ها در حوزه ورزش مغفول مانده است که امیدواریم در آینده دستگاه های فرهنگی استان در حوزه جوانان ورود موثر داشته باشند.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در راستای توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط عمومی روز جمعه 25 فروردین ماه در جاده ساحلی اهواز (حد فاصل پل کابلی تا پل طبیعت) برگزار می شود.
این همایش به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شده و در پایان جوایز نفیسی از جمله یک دستگاه خودرو پراید ، دوچرخه ،سفر مشهد مقدس ،البسه ورزشی و کارت هدیه به قید قرعه به شرکت‌ کنندگان تعلق می گیرد.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.