همایون یوسفی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: اکنون مسائل اقتصادی یکی از دغدغه های اصلی مردم به شمار می رود و همین امر باعث شد رهبر معظم انقلاب در سال جدید نیز بر حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال تاکید فراوان داشته باشند.
وی افزود:باتوجه به حساسیت های رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد اشتغال و افزایش تولید، باید ضمن استفاده از ظرفیت های خارجی به ظرفیت های اقتصاد مقاومتی در استان نیز توجه ویژه تری صورت گیرد.
نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:همچنین در شرایط کنونی باید زیرساخت های اقتصادی تقویت شود و در ساماندهی نظام بانکی،جلوگیری از قاچاق ، تثبیت نرخ ارز و بهبود فضای کسب و کار تلاش دوچندانی صورت گیرد.
وی بیان کرد: اگراین برنامه ها به خوبی اجرایی شود در زمینه اقتصاد مقاومتی و به دنبال آن افزایش تولید و اشتغال می توانیم آینده روشنی را برای اقتصاد استان و به دنبال آن برای اقتصاد کشور پیش بینی کنیم.
یوسفی تصریح کرد: یکی از مسائل مهمی که در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند موثر باشد رفع موانع موجود بر سر راه بخش خصوصی و امر تولید است.
وی بیان کرد: اگر ساختارها اصلاح شده و راه برای این بخش که یکی از ظرفیت های بالا برای ایجاد اشتغال است، هموار شود می توانیم بخش عمده ای از مشکلات بیکاری را در استان برطرف کنیم.
نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بستر لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شود تا این بخش با آرامش و امنیت بیشتری در امر تولید و ایجاد اشتغال مشارکت کنند.
6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.