به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از خرمشهر، سردار سید محمدباقر زاده صبح یکشنبه در آئین بازگشت پیکرهای مطهر 165 شهید دفاع مقدس از آبراه اروندرود به کشور اظهار کرد: روز شنبه در آخرین مرحله از کاوش پیکر شهدای هشت سال دفاع مقدس مسال، پیکر مطهر 21 شهید در منطقه سومار یافت شد.

وی افزود: پیکر 165 شهیدی که امروز از طریق اروندرود به کشور بازگشتند در روزهای اخیر در مناطق عملیاتی کربلای 4، رمضان، خیبر، بدر، محرم، تک پشتیبانی در عملیات والفجر8 در مناطق جزایر اروند، منطقه کتیبان، شرق دجله و منطقه زبیدات عراق تفحص شدند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: پیکر پاک و نورانی این شهدا برای برگزاری مراسم وداع با شهدا، به شهر دزفول منتقل و سپس برای شناسایی به تهران فرستاده می شوند و امیدواریم مراحل شناسایی پیکر این شهدا پیش از ماه مبارک رمضان انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، پیکر 165 شهید گمنام تازه تفحص شده پس از عبور از خیابان امام خمینی (ره) دزفول و حرکت به سمت آستانه متبرک حضرت سبزقبا(ع) در میان استقبال مردم ولایتمدار این شهر تا حسینیه ثارالله تشییع و آئین شبی با شهدا در کنار پیکرهای مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610558
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.