محمد عزیزی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: صبح امروز و با پیگیری‌های صورت گرفته 2 خودروی حامل بار قاچاق در اندیمشک کشف شد. 

وی افزود: این خودروها از طریق مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک سعی بر انتقال این محصولات قاچاق به شهرهای مختلف کشور را داشتند که با پیگیری‌های صورت گرفته، این دو خودرو کشف و اجناس قاچاق برای طی مراحل قانونی تحویب مراجع صالح قضایی شده‌اند. 

فرمانده نیروی انتظامی اندیمشک عنوان کرد: با کشف این بار قاچاق، بیش از 5 میلیارد و 900 میلیون ریال لوازم خانگی قاچاق در مسیرهای ارتباطی شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شده است.

وی گفت: بیش از این نیز باند سارقان مسلح که اقدام به سرقت از منازل و واحدهای تجاری شهرستان اندیمشک و شوش کرده بودند دستگیر و تحویل مقام قضایی شده‌اند. 

عزیزی بیان کرد: این سارقان با ورود غیر مجاز به منازل و واحدهای تجاری اقدام به 5 فقره سرقت کرده بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته این سارقین دستگیر شدند. 

وی مبارزه با قاچاق کالا را یک ضرورت مهم اقتصادی و اجتماعی دانست و افزود: به همین جهت و با توجه به نقش مهم اندیمشک در دسترسی به مسیرهای ارتباطی استان خوزستان و جنوب غرب کشور، طرح‌های گسترده‌ای در این زمینه اجرا و مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان، تشدید می‌شود. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610503
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.