حجت الله آریایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیشتر این گردشگران علاقه مند به بازدید از بافت قدیم دزفول بودند افزود:اتوبوس ایران گردی با ابتکار هتل ایران گردی و سازمان اتوبوسرانی شهرداری دزفول در تعطیلات نوروز راه اندازی شد و در زمینه بافت گردی به گردشگران فعالیت داشت.
آریایی با اشاره به اینکه این آمار غیر از آمار راهیان نور می باشد افزود:علاوه بر این 19 هزار مسافر نیز در کمپ شهرداری،هتل ها و چادرهای مسافرتی در دزفول اسکان شبانه داشتند .
سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت:حمام کرناسیان، خانه تیزنو و خانه سوزنگر دزفول بیش از سایر مکان های تاریخی و گردشگری مورد استقبال گردشگران در تعطیلات نوروز قرار گرفت.
وی همچنین با اشاره به برپایی فروشگاه عرضه صنایع دستی در 10 منطقه دزفول در ایام تعطیلات نوروز گفت:در تعطیلات نوروز سه فروشگاه عرضه صنایع دستی در سطح شهر و مابقی در دیگر مناطق دیدنی شهرستان دزفول راه اندازی شد که فروش صنایع دستی با استقبال گردشگران همراه بود بطوری که در نمایشگاه پارک دولت که بمدت پنج شب برگزار شد بیش از 350 میلیون ریال صنایع دستی توسط گردشگران خریداری شد.
آریایی افزود:علاوه بر این برنامه پخت کلوچه و نان محلی در تعطیلات نوروز نیز انجام شد و در سیاه چادرها نیز موسیقی سنتی نواخته شد.
پارسال بیش از 2.5 میلیون گردشگر از مناطق دیدنی و باستانی دزفول در تعطیلات نوروز دیدن کردند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.