مهران حموله شنبه در گفت و پو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهارکرد: باتوجه به برنامه ریزی انجام شده می توان در زمینه ارئه خدمات پستی زمینه ایجاد صدها شغل را در خوزستان فراهم کرد که طرح های مربوطه را به استاندار خوزستان ارائه داده ایم.
وی افزود: ارسال ابلاغیه بانک ها و شهرداری ها در زمینه قطع ارتباط مردم با دستگاه ها و سازمان ها یکی از طرح هایی است که می تواند اشتغال خوبی را به همراه داشته باشد.
مدیرکل پست خوزستان ادامه داد: جلوگیری از تردد مردم به سازمان ها در جهت ایجاد رفاه حال مردم می تواند اثرات مطلوبی را در ارائه خدمات به دنبال داشته باشد.
وی بیان کرد: پیاده کردن این طرح ها نیازمند هزینه بالایی نیست و با حداقل امکانات و اعتبار می توان بسترهای لازم را برای ایجاد اشتغال فراهم کرد.
حموله گفت: همچنین ارسال جوابیه آزمایشگاه های پزشکی از طریق پست به شهروندان از دیگر خدماتی است که در صورت اجرای انجام آن در راستای رفاه حال مردم می تواند تاثیرگذار باشد.
وی افزود: حداقل هزینه ای که شهروندان برای تحویل آزمایشات خود متحمل می شوند حدود 100 هزار ریال است که در صورتی که این خدمات زیرپوشش اداره پست استان قرار گیردبا هزینه 15 هزار ریال می توانند جواب آزمایشات پزشکی خود را درب منزل دریافت کنند.
مدیرکل پست خوزستان گفت: بیش از 260 آزمایشگاه در سطح خوزستان وجود دارد که اگر هریک تنها 10 آزمایش را به پست تحویل دهد حدود 2 هزار و 600 آزمایش در طول روز برای شهروندان ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: کاهش ترافیک، حفظ محیط زیست، رفاه حال مردم و کاهش هزینه از جیب مردم از جمله مزایای ارسال آزمایشات پزشکی از طریق پست است.
حموله یادآورشد:ابلاغیه و اخطاریه بانک ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های خوزستان به شهروندان اگر از طریق پست ارسال شود می تواند بیش از 300 شغل را در استان ایجاد کند.
وی افزود: بحث اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها را می توان در این طرح ها به وضوح مشاهده کرد اما اجرای این طرح ها نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و بانک ها با اداره پست استان است.
مدیرکل پست خوزستان گفت: پارسال در بحث ثبت نام و توزیع کارت ملی هوشمند بیش از 120 شغل در خوزستان ایجاد کردیم که در صورت اجرای سایر طرح ها می توانیم امسال این تعداد شغل را افزایش دهیم.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.