به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمدرضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری کرده است بیان کرد: امید است با نامگذاری امسال به این شعار افرادی که به خواب غفلت رفته اند بیدار شوند چرا که مشکلات اقتصادی کشور با ایجاد ارتباط صمیمانه با دشمنان اسلام حل نمی شود.
وی گفت: رونق تولید و اشتغال باید در اولویت برنامه دولت ، کشور و مسئولان باشد، در حال حاضر وضعیت اقتصاد، تولید و اشتغال در کشور مناسب نیست و خانواده ها شرمنده فرزندان خود هستند.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه افزود: چرا باید برخی آنقدر ثروتمند شوند که ندانند با ثروت خود چکار کنند و برخی در فقر به سر برند این راه و روش یک نظام اسلامی نیست.
امام جمعه موقت اهواز درادامه افزود: برخی می خواهند ایران را تبدیل به یک کشور مصرف زده کنند تا ایران بازاری برای مصرف تولیدات کشورهای دیگر باشد.
وی بیان کرد: ملت باید برای حفظ استقلال و جلوگیری از نفوذ استکبار همواره در صحنه باشد چرا که دشمن همواره در کمین است ، نمی شود به آمریکا و لبخندهای آمریکا اعتماد کرد.
حجت الاسلام حاجتی گفت: دشمنان اسلام بدانند ملت ایران همچون سال های گذشته در برابر رجز خوانی آمریکا شعار ' مرگ بر آمریکا ' سرمی دهد و آمریکا هیچ کاری با وجود ملت بیدار ایران نمی تواند بکند.
وی همچنین از نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواست با افرادی که در فضای مجازی برای تورهای گردشگری با هدف خوش گذرانی در مکان هایی نامشروع و غیراخلاقی تبلیغ می کنند برخورد کنند.
به گزارش ایرنا شرکت کنندگان در آئین نماز جمعه امروز اهواز در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه ایران شعار ' لبیک یا حسین'، 'الله اکبر' و 'هیهات من الذله' سردادند.
7158/6068
خبرنگار: زینب فرحانی‌ ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.