به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، شقایقی دیگر از بوستان ایثار و شهادت پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت و جانبازی به آسمان پرکشید و به دیدار یاران و دوستان شهیدش رفت.

ماضی عبادی که از جانبازان عملیات غرور آفرین رمضان در سال 1361 هجری خورشیدی بود پس از تحمل 35 سال مجروحیت همزمان با ایام شهادت امام هادی النقی(ع) آسمانی شد.

آئین تشییع پیکر پاک جانباز دوران دفاع مقدس ماضی عبادی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، رزمندگان اسلام و جوانان خوزستانی در هندیجان برگزار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک این جانباز معظم به روستای جیری از توابع هندیجان منتقل شد و در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.

به گزارش تسنیم، جانباز ماضی عبادی در سال 1340 دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به صف رزمندگان اسلام پیوست که در تاریخ 31 شهریور ماه سال 1361 در منطقه کوشک خوزستان به درجه جانبازی نائل شد.

این دلیر مرد در عملیات رمضان بر اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی نائل آمد و در روز سه شنبه 14 فروردین ماه سال 1396 در سن 56 سالگی میهمان دوستان و همرزمان شهیدش شد.

همچنین آئین تشییع پیکر پاک جانباز دوران دفاع مقدس حبیب‌الله لجم‌اورک با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، رزمندگان اسلام و جوانان خوزستانی در شهر ایذه خوزستان برگزار شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر این جانباز به روضه الزهرا(س) ایذه منتقل شد و در قطعه جانبازان این آرامستان در کنار دیگر همرزمانش آرام گرفت.

جانباز حبیب‌الله لجم‌اورک در منطقه عملیاتی غرب کردستان بر اثر موج انفجار از ناحیه تمام بدن، کمر، پای راست و سر مجروح و به درجه رفیع جانبازی نایل شد و در روز جمعه 11 فروردین ماه سال 1396 جان به جان آفرین تسلیم کرد و دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605845
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.