به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش خوزستان در تالار شهید رجایی استانداری در اهواز بیان کرد: رتبه کنکور خوزستان در سال 1392در کشور 27 بود که این رتبه در سال 1395 به 19 ارتقا یافته است.
وی افزود: تا تیر امسال که کنکور برگزار می شود مقرر شده هر دو هفته یک بار شورای آموزش و پرورش در خوزستان تشکیل جلسه بدهد و یک کمیته پشتیبانی با مدیریت رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان برای پشتیبانی بحث کنکور دایر شود.
استاندار خوزستان با اظهار گلایه از حضور نداشتن رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در نشست این شورا بیان کرد: برنامه و بودجه و تامین اعتبار کنکور، بسیار اهمیت دارد و لازم است که کمیته پشتیبانی و رئیس این کمیته اهمیت موضوع را توجه داشته باشد.
شریعتی افزود: در چند سال گذشته بخش آموزشی در خوزستان توانسته پله های ترقی را طی کند و برای ادامه این روند نیاز به حساسیت و توجه بیشتر تمامی مسئولان خوزستان است.
وی گفت: تقدیر از دانش آموزان موفق و خانواده های آنها و معلمان پرتلاش دربرنامه کاری خوزستان قرار گیرد؛ این کار باعث می شودکه رقابت بیشتری بین دانش آموزان و خانواده ها در حوزه آموزشی ایجاد شود.
استاندار خوزستان تاکید کرد: فرمانداران و رئیسان ادارات آموزش و پرورش در خوزستان تا زمان برگزاری کنکور توجه به این موضوع را در اولویت برنامه کاری خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه خوزستان به دلیل پراکندگی و گستردگی برای دستیابی به ارتقای رتبه کنکور شرایط سختی دارد افزود: لازم است تمامی دستگاه ها و ادارات برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان خوزستان در کنکور بسیج شوند.
استاندار خوزستان ادامه داد: فرمانداران و رئیسان ادارات آموزش و پرورش خوزستان در صورتی که اسنال در منطقه خود رتبه کشوری کنکور یک تا پنج را دریافت کنند تشویق شایسته ای خواهند شد.
وی بیان کرد:دستگاه هایی همچون شرکت نفت، شهرداری ها، سازمان آب و برق و پتروشیمی ها که امکانات خوبی در اختیار دارند وارد کار شوند و دانش آموزان را در بحث کنکور حمایت کنند.
7158 /6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.