اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری طراحان مد ولباس، سومین جشنواره مد و لباس استان را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در نظر دارد، سومین نمایشگاه مد و لباس استان را با هدف ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوین، فراهم آوردن زمینه مناسب برای بروز استعدادها و خلاقیت‌های نو در ارتباط با پوشاک،  ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس، ایجاد اشتغال پایدار در عرصه پوشاک ایجاد ارتباط مستمرتولیدکنندگان، طراحان و کارکنان بخش پوشاک استان و  شناسایی فارغ‌التحصیلان حوزه مد و لباس برگزار کند.

 بخش های نمایشگاه، شامل: طراحی پوشاک بانوان (نوجوان، جوان، بزرگسال) الف) مانتوی اجتماع ب) مانتوی مجلسی طراحی لباس مشاغل (بانوان و آقایان)، طراحی لباس مدارس (دخترانه و پسرانه) خواهد بود.

براین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از تمامی علاقمندان، طراحان، هنرمندان و تولیدکنندگان خلاق در عرصه پوشاک دعوت به عمل آورده تا آثار خود را برای حضور در نمایشگاه طبق شرایط اجرایی اعلام شده، به آدرس قید شده در فراخوان تحویل نمایند.

قوانین و مقررات شرکت در جشنواره شامل موارد ذیل است؛

١) آثار ارائه شده متناسب با موازین ایرانی- اسلامی طراحی شده باشد.

٢) در آثار ارائه شده باید خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شود.

٣) در طراحی اثر، قابلیت به تولید انبوه رساندن طرح در نظر گرفته شود.

٤) هر فرد می‌تواند حداکثر تا ٥ طرح در هر بخش به دبیرخانه نمایشگاه تحویل دهد.

٥) آثار فقط در فرمت اجرای رنگی روی مقوا با قطعA٣ تحویل گرفته می‌شود(تکنیک آزاد).

٦) تکمیل فرم ثبت نام در هنگام تحویل آثار ضروری است.

 همچنین در روند نمایشگاه، برنامه رقابتی نیز در نظر گرفته شده است که طی آن، آثار ارائه شده توسط داوران، داوری شده و به رسم یادبود جوایزی به برندگان هر بخش تعلق می‌گیرد.

جوایز بخش رقابتی نمایشگاه برای  نفر اول در هر بخش تندیس، لوح سپاس، گواهی حضور و جایزه نقدی، نفر دوم در هر بخش، تندیس، لوح سپاس، گواهی حضور و جایزه نقدی، نفر سوم در هر بخش تندیس، لوح سپاس خواهد بود.

همچنین به تمامی هنرمندان و علاقمندان نیز گواهی حضور در نمایشگاه اعطا می‌شود.

گفتنی است؛ این جشتواره ٣٠ اردیبهشت ماه برگزار می شود و علاقمندان می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه ٩٦ نسبت به ارسال آثار خود به آدرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی - طبقه سوم – امور هنری اقدام کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.