به گزارش ایرنا دبیرخانه بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت فتح خرمشهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پس از پیگیری مکرر متقاضیان شرکت در جشنواره در خصوص تمدید مهلت برای ضبط نمایش ها، این دبیرخانه تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار دو بخش صحنه ای و خیابانی تا پایان وقت اداری 31 فروردین 1396گرفت.
علاقه مندان به حضور در این جشنواره می توانند فایل فراخوان را از طریق نشانیhttp://theater.ir/fa/74682 در سایت ایران تئاتر دریافت کنند.
بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری همایون قنواتی از تاریخ 29 اردیبهشت تا سوم خرداد 96 در خوزستان برگزار خواهد شد.
طبق فراخوان منتشر شده آخرین مهلت دریافت آثار 15 فروردین امسال اعلام شده بود که این زمان تا پایان فروردین تمدید شد.
این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و سازمان منطقه آزاد اروند با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره کل هنرهای نمایشی در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای، مسابقه نمایش‌های میدانی و بخش میهمان برگزار خواهد شد.
بیستمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر به ‌منظور بزرگداشت یاد و خاطره حماسه‌ آفرینان و مدافعان سرافراز میهن اسلامی و تثبیت دلیرمردی‌ها و سلحشوری ملت قهرمان ایران و به ویژه شهدای گرانقدر فتح خرمشهر در منطقه آزاد اروند خرمشهر برگزار می شود.
6037
دریافت کننده: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.